خبرهای داغ:

اشتغالزایی ۳۰۰ نفر با بهره برداری از شهرک مشاغل مزاحم در شوشتر

فرماندار شوشتر با اشاره به بهره‌برداری شهرک مشاغل مزاحم در این شهرستان گفت: با افتتاح این مرکز، ۳۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۷۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

سیدمحسن سیدموسوی اظهار کرد: این شهرک علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی جدید، به منظور ساماندهی وضعیت کارگاه ها و مراکزی که استقرار آنها در محدوده شهری و اماکن مسکونی باعث مزاحمت‌هایی مانند آلودگی صوتی، خاک، پسماند و هوا برای سکنه اطراف می شود، راه اندازی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، در آینده نزدیک طرح شهرک مشاغل مزاحم شهرستان با وجود ۱۰۰ واحد صنفی در مساحت چهار هکتار به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار شوشتر با بیان اینکه در سال جاری ۱۱ شرکت تعاونی در شهرستان شوشتر افتتاح و اشتغالزایی خوبی به همراه داشت گفت: این تعاونی ها در زمینه مسکن، کشاورزی، صنعت و خدمات به فعالیت میپردازند.

 

سید موسوی افزود: شهرستان شوشتر با دارا بودن ۵۵۵ تعاونی در حوزه‌های مختلف، ظرفیت‌های فراوانی در زمینه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد.

 

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: با تدوین سند توسعه تعاون شهرستان، می‌توان بهره وری بهتری از ظرفیت های موجود داشت همچنین اشتغالزایی بهتری در شهرستان ایجاد شود.

 

وی ترویج فرهنگ تعاون را لازمه رشد اقتصاد مردمی دانست و افزود: باید فارغ التحصیلان دانشگاهی را به سمت تشکیل تعاونی سوق دهیم.

 

بر اساس این گزارش، کارگروه مشاغل مزاحم در اداره محیط زیست شوشتر ایجاد شده تا با همکاری دستگاه هایی مانند اداره صمت، شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگانی اصناف و شبکه بهداشت روند جابجایی مشاغل مزاحم در این شهرستان تسریع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار