خبرهای داغ:

افتتاح ۲۴ طرح ورزشی در خوزستان همزمان با سراسر کشور

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح ۲۴ طرح ورزشی دانش‌آموزی در استان همزمان با سراسر کشور در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد. ،
کد خبر: ۹۶۲۷۷۷۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

عبدااله حبیبی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از ۲۴ طرح ورزشی در استان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در دولت شهید رییسی مصوب و اجرا شد بیان کرد: طرح توسعه فضاهای ورزشی شهید سلیمانی با هدف توسعه و احیای فضای تربیت‌بدنی کشور اجرا شد و با عملیاتی شدن این طرح، سرانه ورزشی در استان خوزستان ۸۰ درصد رشد کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید ادامه داد: امسال چهار هزار نفر در آموزش‌ و پرورش استان استخدام شدند اما متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها با مشکل نقل و انتقال معلمان رو به رو هستیم.

 

 

 

افتتاح یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت در خوزستان

 

حبیبی گفت: در مهرماه امسال حدود یک‌هزار و یکصد کلاس درس از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت در استان افتتاح خواهد شد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه از تامین و توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در خوزستان خبر داد.

 

حبیبی با اشاره به افتخارات اخیر آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: خوزستان در جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب رتبه برتر کشور شد، همچنین میانگین رشد معدل دانش‌آموزان خوزستان در بین پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

 

 ۴۷۳ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی امروز در کشور بهره‌برداری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار