خبرهای داغ:

روحیه فسادستیزی و شجاعت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان/حبیبی تحول ایجاد کرد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان به اهمیت موضوع آشنایی قشر دانش آموز و فرهنگی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و بیان کرد: برگزاری راهیان نور برای دانش آموزان و فرهنگیان حائز اهمیت است که باید در این راستا همت بیشتری شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۷۴
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

سرهنگ محمد صالح جمالی رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان با حجت الاسلام بهزاد جلالی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و سرهنگ شاپور احمدی فرمانده جدید سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز دیدار کردند.

جمالی در دیدار با حجت الاسلام جلالی و سرهنگ احمدی با بیان اینکه، فرهنگیان انقلابی و پای کارهستند،گفت:یکی ازمهمترین مسئله درآموزش وپرورش مسئله سیاست زدگی ودخالت سیاسیون است. 

وی بابیان اینکه،قدردان جامعه فرهنگی باشیم،اضافه کرد:همیشه بایدحرف دل جامعه فرهنگی شنیده و برای بهبودوضعیت شان تلاش شود.

جمالی به اهمیت موضوع آشنایی قشر دانش آموز و فرهنگی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و بیان کرد: برگزاری راهیان نور برای دانش آموزان و فرهنگیان حائز اهمیت است که باید در این راستا همت بیشتری شود. 

وی اضافه کرد: به هرحال جامعه هدف ما آموزش و پرورش است و لازم است از این قشر تقدیر داشته باشیم.

رئیس بسیج فرهنگیان استان خوزستان در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌های مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان،تصریح کرد: انصافا آقای حبیبی مدیر کل آموزش و پرورش یک نیروی انقلابی و دارای روحیه فسادستیزی و شجاعت بوده، و در آموزش و پرورش تحول ایجاد کردو همواره در راستای برنامه های بسیج همکاری و تعامل ویژه دارند.

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده بسیج امام علی(ع) در این دیدار با اشاره به توصیه های امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) در مورد بسیج و فرهنگیان، و لزوم توجه به اولویت ها ، خاطرنشان کرد: پرداختن به حوزه های بسیج دانش آموزی و اهمیت بسیج فرهنگیان کاملا مشخص است.

وی، نقش بسیج فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش و دانش آموزی را حائز اهمیت عنوان و بیان کرد: کانون بسیج یک مرجع، مامن و پناهگاه برای فرهنگیان است و حمایت و تعامل و ارتباط با فرهنگیان و لزوم تکریم و تقدیر و تجلیل از ظرفیت و زحمات و تلاش فرهنگیان آموزش و پرورش، باید مورد توجه باشد.

احمدی گفت: اگر فرهنگیان پای کار باشند،در مسائل مختلف سنگ تمام گذاشته می شودواین یعنی وجود ظرفیت ارزشمند و بزرگجامعه معلمی در کشور،که باید از این مهم استفاده شود. 

وی بیان کرد:معلم یک پتانسیل؛ومدیریت وتربیت جامعه دانش آموزی یک ظرفیت مهمتر که بایددر این راستای جهت توسعه گام های استواری برداشته شود.

احمدی فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) اهواز در پایان متذکر شد: باید شان جایگاه معلمان را قدر بدانیم و این جامعه را همراهی کنیم که این وظیفه ما را سنگین می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار