خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

اجرای ۳۳ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان بوئین زهرا

اجرای ۳۳ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان بوئین زهرا
سرهنگ درزی عنوان کرد: امسال ۳۳ عنوان برنامه با بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بوئین زهرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۸۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴

 

قروین_به گزارش بسیج، سرهنگ عباس درزی در جلسه هماهنگی مسئولین شهرستانی در سالن جلسات ناحیه ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، برگزاری یادواره های شهدا،اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد،عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین زهرا اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که توانستند با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و مقاومت برابر دشمنان و استکبار جهانی چهره‌ای متفاوت از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند.

 

درزی اظهار کرد: دفاع مقدس یک امتحان و آزمایش الهی بود؛ ملت ما بعد از هشت سال دفاع مقدس در مقابل شیاطین و مستکبران عالم سربلند و پیروز درآمد و یک وجب از سرزمین ما در اختیار دشمنان این مرز و بوم قرار نگرفت. 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بوئین زهرا افزود: سخنان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) درباره دفاع مقدس حاوی نکات برجسته و ارزشمندی است، همچنان که امام راحل می‌فرمایند؛«ما در دفاع مقدس فهمیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم» و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند؛ «دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان گنجینه تمام‌نشدنی برای ملت عزیز ایران خواهد بود.»

 

سرهنگ درزی در پایان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس امسال هم با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم در شهرستان بوئین زهرا همانند سایر کشور از ۲۸ شهریور تا هفتم مهرماه با مشارکت آحاد مردم و مسئولان شهرستان و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج انجام خواهد گرفت. 

 

انتهای پیام/۱۰۰۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار