خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسنی:

آغاز امامت حضرت حجت (عج) غدیری دیگر برای شیعیان است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: آغاز امامت صغری حضرت حجت(عج) غدیری دیگر برای ما شیعیان است چرا که در این روز همانند غدیر جانشینی برای ادامه راه امامت و ولایت انتخاب شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۰۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
آغاز امامت حضرت حجت (عج) غدیری دیگر برای شیعیان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمود برترین اعمال امت انتظار فرج است.

وی با اشاره به اینکه انتظار با شروع غیبت صغری و آغاز امامت غریبانه آن بزرگوار توأمان بود، افزود: آغاز امامت صغری حضرت حجت(عج) غدیری دیگر برای ما شیعیان است و باید این روز را به احسن وجوه گرامی بداریم، چرا که در این روز همانند غدیر جانشینی برای ادامه راه امامت و ولایت انتخاب شد، جانشینی از نسل پیامبر بزرگ اسلام (ص) و از تبار امیرالمومنین علی (ع)، جانشینی که ولایت و سرپرستی شیعه را تا روز قیامت بر عهده خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با تشریح زمان حیات مظلومانه امام حسن عسکری (ع) و سختگیری‌های موجود و خفقان و فشار حاکمیت نسبت به ایشان و خانواده ایشان را بسیار زیاد خواند و گفت: فشار حاکمیت به ایشان تا مرحله‌ای پیش رفت که هیچکس حق معاشرت با ایشان را نداشت، حتی اعضای نزدیک خانواده که این‌ها برای دیدن حضرت باید مراحل دشواری را طی می‌کردند تا بتوانند حضرت را زیارت کنند.

 وی ابراز کرد: امام حسن عسکری (ع) ناگزیر برای حفظ جان خانواده و شیعیان بسیاری از مسائل را پنهانی و مخفیانه انجام می‌دهد و حتی تولد فرزند عزیزشان حضرت مهدی (عج) را که از سال‌ها پیش از تولد توسط پیامبر بزرگ اسلام وعده داده شده بود، به خاطر حفظ جان ایشان از دیگران مخفی کردند.

حسنی با اشاره به فتنه‌های آخرالزمان گفت: همه باید حواسمان به فتنه‌ها باشد چرا که هر روز فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شود و ما شاهد آن هستیم که به دلیل بی‌توجهی به ارزش‌های اصیل الهی و انسانی و با وجود برخورداری از زندگی به ظاهر زیبا، آراسته و مدرن، زندگی نکبت بار می‌شود، شکم‌ها سیر، در زندگی زرق و برقی وجود دارد ولی روح‌ها مضطرب، نگران و سرگشته است.

 وی خاطرنشان کرد: این می‌طلبد که حواسمان باشد، هدف و فلسفه درست زندگی اگر از دست برود همه دچار یأس و ناامیدی کشنده‌ای خواهند شد و در این مقطع حساس و برای اینکه گرفتار این فتنه‌ها نشویم باید وظیفه خود را در دوران غیبت به خوبی بدانیم و به آن عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: معرفت، محبت و ولایت امام زمان (عج) زمینه ساز عهد و پیمان با ایشان است چراکه عشق و ولایت بدون مسئولیت پذیری معنا ندارد و باید خود را به وظایفی که نسبت به حضرت داریم ملتزم بدانیم و با ایشان برای انجام آرمان‌هایش عهد ببندیم و به طور قطع کسانی می‌توانند در عصر ظهور به این عهد‌ها عمل کنند که در عصر غیبت به پیمان خود با امام عصر (عج) عمل کرده باشند.

انتهای پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار