احداث ۲۵۰ کیلومتر جاده بین روستایی با کار جهادی در استان مازندران

سردار زهرایی با بیان اینکه استان مازندران در زمینه جاده سازی پیشرو است، افزود: در سه الی چهار سال گذشته در استان مازندران ۲۵۰ کیلومتر جاده بین روستایی و ۲۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کار شده است.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۰۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار زهرایی "مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور" با حضور در روستای دوردست و کم برخوردار یعقوب محله بخش هزار جریب شهرستان نکا ضمن ادای احترام به شهدا و دیدار با اهالی منطقه، از پروژه زیرسازی و  آسفالت راه دسترسي و جاده بین مزارع این روستا بازدید به عمل آورد.

 گفتني است این پروژه به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا در حال انجام بوده که بخشی از آن نيز به اتمام رسیده است.

سردار زهرایی در حاشیه ی این بازدید بیان داشت: با مصوبه ای که از مجلس شورای اسلامی گرفته ایم یک درصدی از قیر تهاتری برای کمک به آسفالت جاده بین مزارع و راه های روستایی در اختیار سازمان بسیج سازندگی قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: بسیاری از روستاهای بالای بیست خانوار از جاده دسترسی محروم هستند و به دلیل عدم جاده بین مزارع و باغات محصول باکیفیت به دست مصرف کننده نمی رسد از این رو با توجه به تعاملی که با وزارت راه و شهرسازی انجام شده است و با هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تقسیم کار صورت گرفت و جاده بین مزارع را بسیج سازندگی در حد توان و آن درصدی ک از قیر در اختیارگرفته ایم، انجام خواهد داد.

سردار زهرایی با بیان اینکه استان مازندران در زمینه جاده سازی پیشرو است، افزود: در سه الی چهار سال گذشته در استان مازندران ۲۵۰ کیلومتر جاده بین روستایی و ۲۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کار شده است.

مسئول بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در سال گذشته در کل کشور ۱۰ میلیون متر مربع جاده بین مزارع توسط بسیجیان عزیز آسفالت شدو این نهضت هم ادامه دارد.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه این یک کار مشترک بین مردم و نهادهای مختلف است برای اینکه حجم بیشتری از پروژه جلو برود، اظهار کرد: امسال هم این روند ادامه خواهد داشت و این قیر در اختیار شرکت ها قرار می گیرد و بسیج سازندگی ها وکیوم بتن را دریافت می کنند و این یک کار مشترکی است که زیرسازی توسط دهیاری ها و مردم و خیرین عزیز انجام می شود یا نهادی که قبول زحمت کرده است و آن قسمت قیر تهاتری توسط بسیج سازندگی کمک می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار