مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته ۳۲۷ نفر در موسسه علمی فرهنگی بین الحرمین شاهرود

شاهرود_ مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی بین الحرمین شاهرود از مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته ۳۲۷ نفر در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۱۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته ۳۲۷ نفر در موسسه علمی فرهنگی بین الحرمین شاهرودمحمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به انجام مشاوره، هدایت و انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی در تابستان امسال اظهار کرد: در قسمت هدایت تحصیلی ۳۸ نفر حضوری، ۱۱ نفر مجازی
و در مجموع ۴۹ نفر انجام شد و در مقطع دیپلم حضوری ۲۳ نفر، مجازی ۲۱ نفر و در مجموع ۴۴ نفر و در مقطع کارشناسی حضوری ۵۴ نفر، مجازی ۳۳ نفر در مجموع ۸۷ نفر و در مقطع کارشناسی ارشد حضوری ۳۲ نفر، مجازی ۷۷ نفر و در مجموع ۱۰۹ نفر و در مقطع دکترا حضوری ۱۷ نفر، مجازی ۲۱ نفر و در مجموع ۳۸ نفر مورد مشاوره تحصیلی قرار گرفتند.
وی افزود: در مجموع مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته در تابستان امسال ۳۲۷ نفر راهنمایی و مشاوره در این موسسه انجام شده است.
ابراهیمی با اشاره به دانشگاه مجازی شاهرود جهت ارتقاء سطح علمی، تحصیلی و معرفتی اقشار جامعه گفت: این دانشگاه در مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد با شرایط ویژه و تحصیل بصورت مجازی و غیرحضوری و کسب مدرک معتبر وزارت علوم و تسهیلات ویژه، دانشجو می‌پذیرد.
وی افزود: علاقمندانی که قصد تحصیل دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانندبه آیدی ایتا @ebrahimimohammad۳۱۳ و آیدی تلگرام @m۶۷۳۳۱۴۲ پیام دهند.
مدیر موسسه فرهنگی آموزشی بین الحرمین شاهرود خاطر نشان کرد: مشاوره و انتخاب رشته در مقاطع مختلف تحصیلی در روبیکا، بله، واتساپ، ایتا، سروش، تلگرام به شماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ پیام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار