خبرهای داغ:
سرهنگ کریمی خبر داد

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس همدان با هدف آمادگی و نمایش اقتدار بسیجیان

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری رزمایش ۱۵ هزار نفری گردان‌های بیت المقدس با هدف آمادگی رزم گردان‌ها در سه حوزه دفاعی، امنیتی و امدادی و نمایش اقتدار بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۱۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس همدان با هدف آمادگی و نمایش اقتدار بسیجیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران کریمی در جلسه ستاد هماهنگی سالگرد سردار شهید همدانی و رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان همدان در سالن شهدای استانداری، اظهار کرد: در رزمایش ۱۵ هزار نفری گردان‌های بیت المقدس دو هدف دنبال می‌شود، آمادگی رزم گردان‌ها در سه حوزه دفاعی، امنیتی و امدادی و نمایش اقتدار بسیجیان برای خنثی‌سازی تهدیدات احتمالی که وجود دارد.

وی گفت: چند ماموریت اصلی بر عهده گردان‌های بیت المقدس نهاده شده است، دفاع از کوی و برزن، آمادگی و امداد و نجات که به عنوان پشتیبانی‌کننده از سایر گردان‌ها همچون گردان امام حسین (ع) و گردان امام علی (ع) وارد میدان خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز کرد: رزمایش به صورت سراسری در سه روز برگزار می‌شود که دو روز در شهرستان‌ها و یک روز به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شود که می‌طلبد همه مدیران شهرستان‌ها و فرماندهان نواحی پای کار بیایند، و در راستای تحقق اهداف رزمایش همچون سال ۹۷ رزمایشی درخور استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین بحث ترابری و تعمیر خودرو برای انتقال نیروها به خصوص از شهرستان‌ها به مرکز استان به تعداد ۲۰۰ دستگاه مینی بوس، ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰ دستگاه ناوگان درون شهری، در حوزه آماد و پشتیانی تامین تعداد ۱۵ هزار بطری آب معدنی و پذیرایی میان وعده، در حوزه فضاسازی متناسب با این برنامه شهرداران همدان و سایر شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: مکانی که برای رزمایش در نظر گرفته شده پادگان سیدالشهدا (ع) است، نیاز به فضاسازی داخل پادگان داریم، از مجموعه صدا و سیمای مرکز همدان نیز درخواست تولید تیزر، نمایش، زیرنویس برنامه، پخش زنده و پوشش خبری داریم.

وی ادامه داد: از مجموعه ادارات انتظار داریم در تأمین دو دستگاه بالابر برای فضاسازی اردوگاه، تامین تلویزیون شهری، بحث تامین هزینه صوت سیار و ثابت رزمایش، پوشش و بازتاب کامل مطبوعاتی، کنترل ترافیکی از وروی استان تا مسیری که ختم به پادگان می‌شود پشتیبانی کنند و در حوزه سلامت، بهداشت و بهداری پشتیبانی از سوی علوم پزشکی، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، احداث بیمارستان صحرایی در مرکز رزمایش، حضور تیم‌های امدادی و آمبولانس جمعیت هلال احمر در محل رزمایش، حضور دو دستگاه موتورلانس و آمادگی کامل اورژانس صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار