خبرهای داغ:

بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های سپاه محسوب می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هفتکل گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت به عنوان سرمایه‌های سپاه محسوب می‌شوند و حضور بازنشستگان در مجموعه سپاه باعث دلگرمی نسل جدید می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۲۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰

برگزاری نشست جمعی از کانون پیشکسوتان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج هفتکل، سرهنگ باقری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هفتکل ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، وضعیت ماموریت‌های بسیج سپاه ناحیه را در ابعاد مختلف تشریح کرد و گفت: ما پاسداران و شما پیشکسوتان جهاد و شهادت همواره باید برای دفع تهدیدات داخلی و خارجی در آمادگی کامل به سر ببریم.

وی در ادامه افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت به عنوان سرمایه‌های سپاه محسوب می‌شوند و حضور بازنشستگان در مجموعه سپاه باعث دلگرمی نسل جدید می‌شود.

باقری اظهار داشت: تقویت ایمان در مسیر انقلاب و پشتیبانی ولایت بودن از شاخصه‌های پیشکسوتان سپاه و بسیج می‌باشد و دارای تجربه‌های ارزشمندی هستند که باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

وی درپایان سخنان خود از اعلام آمادگی بیشتربرای پشتیبانی از کانون پیشکسوتان خبر داد.

 در ادامه دیدار سرهنگ پاسدار بازنشسته علی پزشک مسئول کانون پیشکسوتان بسیج سپاه هفتکل ضمن تبریک ایام هفته وحدت و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گزارشی از وضعیت کانون بازنشستگان و خدمات ارائه شده از قبیل فرهنگی، معیشتی و درمانی به پیشکسوتان و مستمری بگیران در سال۱۴۰۲، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ هم با قوت بیشتر برنامه‌ها را پیش خواهیم برد و اعضای کانون پیشکسوتان بسیج سپاه هفتکل آماده همکاری با سپاه ناحیه هفتکل می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار