خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

بسیج در حوزه جهان بینی و ایدئولوژی صاحب سبک است

همدان-مسئول بسیج مسجد ومحلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های برتر شهرستان همدان گفت: بسیج در دو حوزه جهان بینی و ایدئولوژی صاحب سبک است.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۳۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

بسیج در حوزه جهان بینی و ایدئولوژی صاحب سبک است

سرهنگ ابراهیم بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: امام راحل فرمودند بسبج شجره طیبه ودرخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی طراوت وصل و حدیث عشق می‌دهد، و پیروانش بر گلدسته آن اذان شهادت و رشادت سر می‌دهند.

وی افزود: جلوه‌های زیبا و ملکوتی که امام حکیم ۴۵سال قبل می‌دید امروز به بار نشسته، امروز بسیج جغرافیای جمهوری اسلامی را در نوردیده و در اقصی نقاط عالم هم در کشورهای منطقه و هم در فرا منطقه کشورهای آمریکای لاتین گسترش یافته است.

مسئول سازمان بسیج مسجد ومحلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های برتر شهرستان همدان گفت: بسیج در دو حوزه جهان بینی و ایدئولوژی صاحب سبک است.

وی افزود: در حوزه عملکرد، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی وخدمت‌رسانی به مردم، هرجا که انقلاب و کشور نیاز داشتند بسیج در آنجا حضور پیدا کرده و حوزه سازندگی و خدمت رسانی و در بلایا و حوادث طبیعی همیشه در خط مقدم بوده است.

بختیاری تصریح کرد: درحوزه فناوری نوین امروز بسیج به فضل الهی و مدد هبری حکیمانه خورشید انقلاب و علمدار عصر ظهور امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) امروز ما در فناوری، هوا فضا و حوزه تکنولوژی جزء ۵ کشور برتر دنیا هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پنجمین نمایشگاه طرح اسوه در سطح استان برگزار شده است؛ باید پایگاه‌ها را تخصصی پایه کنیم که هر پایگاه در یک محور سرآمد باشد.

مسئول سازمان بسیج مسجد ومحلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: پایگاه شهیده نیازفر حوزه خواهر دباغ قرآنی محور است و در بخش‌های مختلف صاحب سبک است و صاحب عملکرد خوب که امید است به عنوان یک پایگاه چند وجهی در سطح استان و کشور بدرخشد و بااین قدم‌ها و قلم‌ها به سمت ظهور برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار