خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسنی:

عزت اسلام و مسلمانان در سایه وحدت حفظ و نهادینه می‌شود/ فلسطین نماد مقاومت جهان اسلام است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: در سایه وحدت است که عزت اسلام و مسلمانان حفظ و نهادینه خواهد شد و غفلت از آن نیز موجب ضررهای جبران ناپذیری برای جامعه مسلمانان و اسلام خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
عزت اسلام و مسلمانان در سایه وحدت حفظ و نهادینه می‌شود/ فلسطین نماد مقاومت جهان اسلام است

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص هفته وحدت اظهار کرد: میلاد پیامبر نور و رحمت (ص) فرصت طلایی برای تثبیت وحدت مسلمانان و درهم شکننده و خنثی‌سازی توطئه دشمنان اسلام است.

وی افزود: مسلمانان در سایه وحدت، همدلی و چنگ زدن به ریسمان الهی با تبعیت از قرآن کریم با عنوان مرجع می‌توانند تمام موانعی را که دشمنان در مسیر آنان قرار داده‌اند، کنار بزنند و پله‌های رشد و شکوفایی را مستحکم‌تر کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: امروز با توجه به توطئه دشمنان داخلی و خارجی علیه اسلام و ملت‌های مسلمان، وحدت در بین آنها از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد و به طور قطع محور این وحدت وجود بابرکت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین نماد مقاومت جهان اسلام است و امروز بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت جهان اسلام نیازمند است، ابراز کرد: الگو بودن رسول مکرم اسلام(ص) برای برون رفت از مسائل و مشکلات پیش آمده و خنثی‌سازی و شکست هیمنه استکبار و در رأس آن آمریکا، سگ دست آموز اسرائیل جنایتکار بسیار مهم و اثرگذار است.

حسنی تصریح کرد: در سایه وحدت است که عزت اسلام و مسلمانان حفظ و نهادینه خواهد شد و غفلت از آن نیز موجب ضررهای جبران ناپذیری برای جامعه مسلمانان و اسلام خواهد بود.

انتهای پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار