مدیر رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

حضور ۱۰۰ فراگیر از خراسان جنوبی در دوره استانی "شهید چمران۱"

میرزایی گفت: با حضور دانش‌آموزان فارغ التحصیلی که قرار هست وارد دانشگاه شوند از ۲۵ تا ۲۸ شهریور با حضور ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر از تمامی شهرستان‌های استان در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، میرزایی مدیر رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوره "شهید چمران۱" در استان گفت: این دوره با حضور دانش‌آموزان فارغ التحصیلی که قرار هست وارد دانشگاه شوند از ۲۵ تا ۲۸ شهریور با حضور ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر از تمامی شهرستان‌های استان در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

وی عنوان کرد: دوره شهید چمران برای دومین سال متوالی از سوی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی به مدت سه روز در بیرجند برگزار شد و فراگیرانی از سراسر استان در این دوره شرکت کردند.

میرزایی بیان کرد: فراگیران این دوره توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی استان و انجمن‌های اسلامی دانش آموزی براساس میزان فعال بودن فرد در سال تحصیلی در مدارس، فرمانده واحد‌های بسیج دانش‌آموزی یا فعال فرهنگی بودن شناسایی و معرفی شدند و در این دوره شرکت کردند و با گذراندن این دوره افراد مستعد شناسایی و از ظرفیت آنها در بسیج دانشجویی استفاده خواهد شد

مدیر رشد و‌ کادرسازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: آشنایی دانش‌آموزی با رسالت‌های بسیج دانشجویی، شناسایی افراد مستعد و توانمند از شبکه تشکلی دانش‌آموزی به منظور استفاده از ظرفیت آنها در شبکه تشکلی دانشجویی از جمله اهداف این دوره هست که افراد پس از دو یا سه سال تحصیل در دانشگاه به بسیج دانشجویی کشور معرفی می‌شوند تا بتوانند در جهت اهداف بسیج دانشجویی به عنوان فرمانده بسیج دانشجویی فعالیت داشته باشند و به فضای مدیر تراز انقلاب اسلامی وارد شوند.

مدیر رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: اولین سال مرحله کشوری این دوره با عنوان "دوره شهید چمران ۲" از ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در اردوگاه "یاوران مهدی" جمکران برگزار می‌شود که افراد منتخب و مستعد مرحله استانی در دوره "شهید چمران۲" شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: آزادی دین در اسلام، آزادی از دیدگاه شهید مطهری، بیان رسالت و ماموریت بسیج دانشجویی، اصول و مهارت های برنامه‌ریزی، تقویت اراده و هویت، شخصیت شناسی رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اصول و برنامه کار خاص تشکیلاتی از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره تدریس شد.

مدیر رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: حضور در گلزار شهدا با روایتگری راوی استانی، اکران فیلم رقه برای فراگیران در سینما، برگزاری برنامه پینت بال و کوهنوردی از جمله‌ برنامه‌هایی است که برای این افراد برنامه ریزی و برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار