خبرهای داغ:

در برابر تکاپو‌های دشمن برای نفوذ باید زیرک باشیم | جشنواره مالک اشتر رقابتی برای فرماندهان برتر است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از کسب رتبه «ممتاز» سپاه حضرت ولیعصر در جشنواره کشوری مالک اشتر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷

سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: جشنواره مالک اشتر معیار ارزیابی فرماندهان هست؛ آنها در طول یکسال در معرض رصد و ارزیابی هستند.

او افزود: تلاش‌ها و ماموریت‌هایی که انجام می‌دهند و همه اموراتی که مرتبط با حوزه ماموریتی فرماندهان است در رصد اشراف فرماندهی است و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: برگزاری این جشنواره رقابتی بین رده‌های فرماندهی است؛ فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت، گردان‌های امام علی، امام حسین، بیت المقدس، کوثر و غیره که در چرخه ارزیابی برترین ها را در این جشنواره معرفی می‌کنیم و به عنوان نمونه و الگوی دیگر فرماندهان و رده‌های سپاه شناخته می‌شوند.

کسب رتبه «ممتاز» سپاه حضرت ولیعصر (عج) در اشراف

او همچنین می‌گوید: هرساله این جشنواره برقرار است که مطالبه مقام معظم رهبری است و سپاه حضرت ولیعصر عج در کشور برای چهارمین بار به عنوان رده ممتاز معرفی شد زیرا ۳ دوره پیاپی برتر شد و برای بار چهارم به عنوان «ممتاز» شناسایی می‌شود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور یادآور شد: اینها به برکت تلاش‌ها و زحماتی است که همکاران و بسیجیان و فرماندهان در خوزستان دنبال می‌کنند.

او تاکید کرد: علی رغم مشکلات و نارسایی هایی که در خوزستان وجود دارد ولی تلاش های بسیج و سپاه ادامه دارد و ما در تلاشیم که کمبودها را جبران کنیم هر چند دشمن به شدت در حال کار بوده و به دنبال ایجاد ناامنی است.

سرتیپ حسن شاهوار پور همچنین تاکید کرد: حادثه تلخی که در لبنان روی داد نشان می‌دهد دشمن در تلاش برای نفوذ است، اما ما باید حواس خود را جمع کنیم و زیرک باشیم تا پیروز نهایی میدان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار