خبرهای داغ:

نقش نمایان سپاه در سرفصل همه خدمات کشور

نقش نمایان سپاه در سرفصل همه خدمات کشور
امام جمعه کوهدشت گفت: در سر فصل همه خدمات کشور نقش موثر سپاه و بسیج نمایان است.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت السلام والمسلمین علی سپهوند در آیین تجلیل از برترین های بسیج جشنواره مالک اشتر ناحیه کوهدشت، ضمن عرض خداقوت به مجموعه بسیج و سپاه در دفاع همه جانبه از اسلام و ولایت اظهار کرد: رحمت و رضوان الهی بر روح بلند امام راحل عظیم الشان که فرهنگ جامع بسیج را در نظام و ایران اسلامی نهادینه فرمودند و تا به امروز خیر این نگاه معصوم‌گونه در سراسر جهان رسیده است.
 
امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه سپاه عزیز بستر ساز مجموعه مقدس بسیج میلیونی بوده خطاب به پاسداران و بسیجیان اظهار کرد: در اين دنیایی که هر شخصی برای خواسته خود در تلاش می باشد، این مجموعه ارزشمند پاسدارِ اسلام و خواستارِ تمامیت اعتقادی و مرزی اسلام و ایران است.

وی افزود: شخصی که در مجموعه سپاه و بسیج افتخار خدمت دارد، مورد کلام مقام معظم رهبری مدظله‌العالی قرار میگیرد که فرمود ((اگر هیچ کس نباشد و فقط سپاه باشد انقلاب و جمهوری اسلامی ایران  را حفظ می کند)) که این نعمت بسیار بزرگی است.

سپهوند وظایف و ماموریت های بسیج را بر اساس اصل ثابت شده موقعیت شناسی و موضع‌گیری عنوان کرد و افزود: در هر جایی که کشور نیاز به خدمت داشته در فصل همه آنها نقش موثر سپاه و بسیج نمایان است.

وی در ادامه گفت: ماموریت های بسیج و سپاه در ایران اسلامی آمادگی همه جانبه در جنگ شناختی، جنگ سخت، سايبري و فضای مجازی کمک های مومنانه و .... که همواره تاثیر گذار است.

امام جمعه کوهدشت یکی از مولفه های مقتدر کشور را خانواده های معظم شهیدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان دانست و گفت: همه ما خدارو شکر میکنیم که خدمت‌گذار شما عزیزان باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار