فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

اجرای ۲۱۴ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از اجرای ۲۱۴ برنامه عمومی و ۴۴ برنامه شاخص در هفته دفاع شهرستان طبس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سرهنگ پاسدار علی خبازی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در نشست خبری به مناسبت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این ایام و هفته وحدت گفت :کلمه وحدت در امت اسلامی یک کلمه راهبردی است که خنثی کننده توطئه های دشمنان در سرتاسر جهان است.

وی افزود :یادی کنیم از ۲۲۳ شهید شهرستان طبس و ۲۷۰۰ رزمنده ای که در حساس ترین مقاطع انقلاب اسلامی جنگیدند و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم.

وی خاطر نشان کرد :دوران پر افتخار دفاع مقدس دوران پر افتخار انقلاب اسلامی است و یک نکته را باید در این هفته به آن بپردازیم و آن دلایل پیروزی رزمندگان ما در دوران مقدس است که چه چیزی باعث پیروزی ما در این دفاع مقدس بود.

خبازی تاکید کرد :اولین دلیل پیروزی ما وعده الهی به مومنین و برتری آنان بوده است ،ایمان و توکل رزمندگان ،روحیه ایثار و از خود گذشتگی ،روحیه شهادت طلبی،معنویت و ارتباط با خدا و اخلاص در عمل را می توان از دلایل پیروزی در دفاع مقدس نام برد.

وی خاطر نشان کرد :انتقال این دلایل به نسل های بعد و حفظ آن می تواند موجب پیروزی در همه عرصه‌ها دانست و این امر خواسته مقام معظم رهبری است و ایشان آن را گنجی پایان ناپذیر می دانند.

فرمانده سپاه طبس گفت: ستاد گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس از یک ماه قبل تشکیل و ۲۱۴ برنامه عمومی و ۴۴ برنامه شاخص و محوری برنامه ریزی شده که برگزار خواهد شد.

وی اشاره کرد : شعار این هفته (در راه فتح قله ایم) است که برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری می باشد.

وی عنوان داشت : محوریت برنامه های این هفته، تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،زنده نگه داشتن و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا ،تجلیل و تکریم از رزمندگان اسلام، خدمت رسانی به مردم در قالب اردوهای جهادی ،برنامه های ورزشی بصیرتی هنری فرهنگی و نظامی بوده است.

وی اشاره کرد :چهار مخاطب برای برنامه های دفاع مقدس مد نظر بوده اند که اول رزمندگان و خانواده شهدا هستند، دومین گروه عامه مردم ،سومین گروه مخاطب نوجوانان و جوانان هستندکه در راستای انتقال مفاهیم به این نسل برنامه ریزی شده است و چهارمین گروه از مخاطبین مدیران و مسئولین هستند و قرار است برای هر گروه برنامه های خاصی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار