خبرهای داغ:
قاسم زاده:

قرارداد خرید اتوبوس برقی قطعی شده است/تعریض پل فردوسی در اولویت 1404

شهردار اصفهان گفت: قرارداد خرید اتوبوس برقی قطعی شده و اولین سری این اتوبوس‌ها تا یکی دو ماه آینده وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۶۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی قاسم‌زاده _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» ضمن تبریک فرارسیدن میلاد رسول اکرم (س) اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس سعی کردیم شهر را با کمک پلیس راهور و آموزش‌وپرورش آماده خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس قرار داریم؛ اصفهان همیشه یک شهر زنده و پویا در این مناسب‌ها بوده است که امیدوارم مردم در حال تجربه روزهای خوبی باشند و ماه مهر به خوبی آغاز شود و سال پر خیر و برکتی برای دانش‌آموزان و معلمان باشد.

شهردار اصفهان گفت: در آغاز دوران مدیریت من به دلیل شرایط کرونا بسیاری از اتوبوس‌های شهر زمین‌گیر شده بود و مسافران رغبتی برای استفاده از وسیله عمومی نداشتند، این مسائل موجب شده بود که تعداد اتوبوس‌های در مدار خدمت کاهش پیدا کند؛ آن زمان ۵۵۰ اتوبوس در خطوط ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان قرار داشت، اما در حال حاضر ۹۰۸ اتوبوس آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

قاسم‌زاده تصریح کرد: امیدوارم اتوبوس‌های نو به ناوگان اضافه شود تا بتوانیم زمان انتظار مسافران را کاهش دهیم، همچنین با کاهش سن ناوگان، به کاهش آلودگی هوا کمک کنیم‌.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم شرایط برای هفته اول مهر فراهم شود تا شهروندان از آسایش بیشتری برخوردار باشند، تصریح کرد: به‌رغم این تلاش‌ها باز هم ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از طریق تماس با شماره ۱۳۷ بخشی از موارد را که به شهرداری برمی‌گردد، به ما اطلاع دهند، زیرا ستاد مهر برای رفع مشکلات آماده است.

وی تاکید کرد: قرارداد خرید اتوبوس برقی قطعی شده و اولین سری این اتوبوس‌ها تا دو ماه آینده وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار