فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌ سپاه درمیان:

اجرای بیش از ۱۱۸ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان درمیان

سرهنگ بشیری، از اجرای بیش از ۱۱۸ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس آشنایی جوانان و نوجوانان با معارف و فرهنگ دفاع مقدس و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۱۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در نشست خبری از اجرای بیش از ۱۱۸ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس آشنایی جوانان و نوجوانان با معارف و فرهنگ دفاع مقدس و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان اظهار داشت: اقتدار کشور مرهون و مدیون خون شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است. 

وی افزود : توکل و ایمان به قدرت لایزال الهی و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) اولین رمز پیروزی در دفاع مقدس بود.

سرهنگ بشیری به نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس بود و پیروزی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: مدیریت انقلابی یکدیگر از خروج های انقلاب و دوران دفاع مقدس است. 

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری "در راه فتح قله ایم" از ۳۱ شهریور آغاز و تا ۷ مهرماه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبیینی، ورزشی و محرومیت زدایی و خدمت رسانی ادامه دارد.

سرهنک بشیری افزود:برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی در سطح شهرستان، محافل خانگی شهدا، نواختن زنگ ایثار و شهادت در سطح مدارس، محافل انس با قرآن، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، شب شعر و خاطره گویی رزمندگان، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی میز خدمت در سطح شهرستان، بخش ها و روستاها، حضور گروههای جهادی برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در راستای دومین کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی از جمله برنامه‌های است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان درمیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار