خبرهای داغ:
عضو تیم ملی دوومیدانی استان قزوین؛

جامعه باید به باور قهرمانی بانوان ایرانی در سکوهای بلند دنیا برسد 

جامعه باید به باور قهرمانی بانوان ایرانی در سکوهای بلند دنیا برسد 
شهلا محمودی گفت: امیدوارم که به بانوان بها داده شود و جامعه باور داشته باشد که بانوان ورزشکار هم می‌توانند در سکوی قهرمانی قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

 

 قزوین- به گزارش بسیج، رویداد یک روزه رسانه ای «طنین » در راستای معرفی الگوی موفق و تراز بانوی ایرانی اسلامی و هویت ‌سازی برای نسل جوان در ۲۹ شهریور ماه ویژه بانوان خبرنگار استان قزوین در سالن همپای دانشگاه بين‌المللي امام‌خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

 

شهلا محمودی در این رویداد رسانه ای بانوان استان قزوین عنوان کرد: به صورت حرفه‌ای از سال ۸۷ در رشته دوومیدانی فعالیت خود را آغاز کردم؛ رشته دوومیدانی ۲۴ ماده دارد که از سال ۹۱ در رشته ۴۰۰ متر با مانع به فعالیت خود ادامه داده و توانستم جزو نفرات برتر باشم.

 

وی افزود: در سال ۹۴ ازدواج کردم و همسر من در این مسیر به من خیلی کمک نمود و در تمام مسابقات همراه و هم یار من بود.

 

وی تاکید کرد: تعداد بانوانی که در رشته دوومیدانی فعالیت می‌کنند، کم است؛ متاسفانه سالن اختصاصی هم نداریم؛ ولی با تمام سختی‌ها ادامه داده و به کمک خانواده و همسرم به هدفم رسیدم و سعی نمودم برای دخترانی که به این رشته وارد می‌شوند مسیر همراه شود و شاهدیم که دختران ما علاقمند شده و توانستند در رده‌های مختلف رکوردها را جابجا کنند.

 

عضو تیم دوومیدانی استان قزوین افزود: در سال ۱۴۰۲ در قهرمانی آسیا مدال نقره کسب کردم و توانستم رکورد خود را ارتقا دهم.

 

 شهلا محمودی بیان کرد: علاوه بر ورزش به تحصیلات خود ادامه داده و کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و در عین حال مربی و مدرس دانشگاه نیز می‌باشم.

 

وی یادآور شد: در بحث تجهیزات باید به هیئت‌های ورزشی بها داده شود؛ ولی متاسفانه تجهیزات اولیه را در اختیار نداریم و از نظر مالی و اسپانسر نیز با وجود دارا بودن شهرک صنعتی کسی حاضر نیست اسپانسر شود که از ما حمایت کند چون هزینه‌های ورزشی زیاد است.

 

شهلا محمودی یادآور شد: ساره جوانمردی نشان داد که می‌توان علاوه بر مادر و همسر بودن نیز مدال طلای پارالمپیک را به دست آورد.

 

وی اظهارکرد: امیدوارم که به بانوان بها داده شود و باور داشته باشند که بانوان ورزشکار هم می‌توانند در سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

 

وی در پایان ابراز کرد: ظرفیت قهرمانی در دوومیدانی بسیار بالاست و در این رشته می‌توان به اوج و قله رسید؛ ولی متاسفانه خانواده‌ها به رشته دوومیدانی بهایی نمی‌دهند که این امر می‌تواند ناشی از شناخت ناکافی آنها از این رشته باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار