خبرهای داغ:
مسوول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی؛

مادر بودن منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد

مادر بودن منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد
زینب محمدبیگی گفت: مهمترین موهبت، نعمت و امتیازی که خداوند به یک زن داده حس مادری است و مادر بودن منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد هرچند که در بازه‌هایی ممکن است محدودیت‌هایی ایجاد شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

 

قزوین - به گزارش بسیج، رویداد یک روزه رسانه ای «طنین » در راستای معرفی الگوی موفق و تراز بانوی ایرانی اسلامی و هویت ‌سازی برای نسل جوان در ۲۹ شهریور ماه ویژه بانوان خبرنگار استان قزوین در سالن همپای دانشگاه بين‌المللي امام‌خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

 

زینب محمدبیگی مسوول گروه جهادی شهید حجت اسدی اظهار کرد: چیزی که پیامبر خوبی‌ها به بانوان هدیه داده و گمشده بشر امروز است، آرامش می باشد؛ آرامش را ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر خوبی‌ها به ما هدیه داده است و تحت لوای آن ما سه ویژگی اصلی را پیدا می‌کنیم آنجایی که رام در برابر دستورات الهی و جایی که آرام هستیم و تکیه‌گاه خانواده و دل آرام برای همسر، پدر و فرزند می‌باشیم.

 

 وی ادامه داد: آن چیزی که ۱۸ سال در فعالیت‌های اجتماعی به بنده کمک کرده وجود این سه ویژگی رام، آرام و دل آرام بودن است.

 

زینب محمدبیگی یادآور شد: در قرارگاه جهادی فعالیت‌های بزرگ و عظیمی انجام می‌دهیم؛ دو هفته پیش در بحث دندانپزشکی ۶۰۰ بیمار را ویزیت نمودیم و چیزی که دوستان را به این سمت کشانده بحث محرومیت زدایی است و همچنین فعالیت‌های جهادی در طارم، الموت، آوج و غیره همچنین در سیستان و بلوچستان داشتیم.

 

مسوول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی افزود: در کنار این فعالیت‌های ۱۸ ساله بنده به عنوان یک معلم بسیار علاقمند و عاشقانه در این راه قدم گذاشته و خرسندم که توانایی‌هایم را برای پرورش و آموزش دانش آموزان قرار داده و در کنار آن نیز مادر سه فرزند می‌باشم.

 

زینب محمدبیگی تصریح کرد: چیزی که اسلام به ما هدیه داده و قوانینی برای آن گذاشته از جمله حجاب مانعی برای فعالیت‌های اجتماعی نبوده، انسان در فعالیت‌های اجتماعی در موقعیت های مختلفی قرار می‌گیرد که نیاز به مصونیت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که فعالیت‌های اجتماعی باید داشته باشیم همانجا نیز برای ما چهارچوبی تعیین شده است و رمز ماندگاری و مستمری فعالیت‌هایم رعایت همین چهارچوب‌ها بوده و چیزی که به ما بعد انسانی می‌بخشد، رعایت پوشش و حجاب است..

 

زینب محمدبیگی تشریح کرد: مهم‌ترین موهبت، نعمت و امتیازی که خداوند به یک زن داده، حس مادری است چه آنهایی که فرزند دارند یا ندارند، مادری منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد هرچند که در بازه‌هایی ممکن است محدودیت‌هایی ایجاد شود.

 

مسوول گروه جهادی شهید حجت اسدی تبیین کرد: در تمام زندگیم سعی کردم رو به رشد و پیشرفت باشم و امروزم را از دیروزم بهتر بسازم و این موجب شده که مسیرها و اهداف بالاتر سر راه من قرار بگیرد و با انگیزه به آن سمت بروم و این مهم‌ترین و بهترین عامل برای من بوده که این نقش‌ها را با هم جمع نمایم.

 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی از زن صحبت می‌کنیم، بحث آزادی زن مطرح می‌شود تا وقتی ذهن‌ها در قید و بند این حرف‌ها باشد راهبردی را متصور نیستم باید ذهن خود را از همه قید و بندهای تفکرات غرب رها کنیم تا به غایت و هدف انسانی برسیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار