خبرهای داغ:
به همت سپاه فراشبند انجام می‌شود:

اجرای بیش از ٧٠ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان فراشبند از اجرای بیش از ٧٠ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس و در آستانه اجلاسیه بزرگ شهدا به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

به گزارش فاطمه شعبانی خبرنگار افتخاری بسیج فارس از فراشبند، سرهنگ پاسدار جبار فروزان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند صبح پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در دفاع مقدس مردم شریف ایران اسلامی با ایستادگی و پیروزی بر متجاوز گران دشمن بعثی ثابت کردند مرد ایمان، ایثار و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای مشتاقان انقلاب اسلامی مرحله بی نظیری از فداکاری وگذشت  را به ارمغان آورد، ادامه داد: این انقلاب از دوران دفاع مقدس تا به امروز با مدیریت ارزشمند امام خمینی (ره) و هدایت‌های مدبرانه امام خامنه ای که بیانیه گام دوم انقلاب تجسم تمام نمای آن است همچنان چراغ راه آزادگان جهان است که عملیات عظیم طوفان الاقصی، عملیات غرور آفرین وعده صادق، نقش آفرینی بین المللی علیه اسرائیل خبیث و تشییع کم نظیر شهدای عزیز خدمت در راه جمهوری اسلامی از نمونه‌های بارز آن است.

سرهنگ فروزان با اشاره به اینکه مردم شریف ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مفاهیم انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت را به نسل آینده منتقل می‌کنند، افزود: هفته دفاع مقدس امسال با شعار "در راه فتح قله‌ایم" و با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدمت رسانی و اجتماعی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان فراشبند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان فراشبند در خصوص اینکه ۷۰ برنامه جهت اجرا در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است، گفت: ۲۰برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از جمله یادواره شهدای روحانی و کارگری ،دانش آموزی،دانشجویی،یادواره شهید خانگی، گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در حوزه های بسیج تابعه  ناحیه شهرستان به صورت مجزا،اردو های جهادی، کارگاه‌های مهارت زندگی، جشن هفته وحدت، نواختن زنگ مقاومت همراه با روایتگری در مدارس، بخشی از این برنامه‌ها هستند.

سرهنگ فروزان تصریح کرد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در راستای اجلاسیه سرداران و ۲۵۵ شهید شهرستان فراشبند که در ۱۹مهر برگزار خواهد شد، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار