خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر؛

رمز ماندگاری دفاع مقدس در گرو پاسداشت شهدا و راه شهیدان است

رمز ماندگاری دفاع  مقدس در گرو پاسداشت شهدا و راه شهیدان است
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: رمز ماندگاری و استمرار انقلاب و دفاع مقدس در گرو پاسداشت شهدا و راه شهیدان است.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۵۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  لرستان،سرهنگ فردین زارع صبح امروز در نشست خبری با رسانه های این شهرستان که در سالن جلسات سپاه برگزار شد،اظهار داشت:هشت سال دفاع مقدس توسط استکبار جهانی طراحی و به واسطه رژیم بعث عراق بر علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی آغاز شد ،اظهار داشت:جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند،امدادهای غیبی،همت و رشادت رزمندگان توانست بر دشمن تا دندان مسلح پیروز و برگ زرین بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاید.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تنها جنگی بود که ایرانیان اجازه ندادند که حتی یک وجب از سرزمین ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس با بیش از چهل کشور درگیر بودیم که راسا و رسما صدام را بر علیه ایران کمک می کردند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه ۱۱کشور تجهیزات نظامی و ۲۱ کشور جهان نیروی انسانی به رژیم بعث کمک می کردند در صورتی که سیم خاردار به ایران نمی دادند ،عنوان کرد:میگ شوروی ،میراژ فرانسه و ایرباس عربستان در اختیار عراق بود تا بر علیه ایران اسلامی استفاده کند.

وی بیان کرد:ایران اسلامی در دفاع مقدس حاکمیت مردم سالاری دینی و استقلال به معنای واقعی پیدا کرده و بنابر اعتراف رئیس شورای راهبردی آمریکا در حال حاضر با نفوذترین کشور منطقه هستیم.

زارع با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در همه ابعاد از هر زمان دیگری قدرتمند تر است قدرت واقعی ما همین سرزندگی و حیات ماست،گفت:از ثمرات درخت انقلاب این است که آزادگان و مستضعفان جهان در برابر استکبار قد عَلم کرده و زیر بار زود و تزویر آنها نمی روند

وی تصریح کرد:دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می کنند که روحیه ایثار و شهادت در جامعه ما کمتر شود چون به این نتیجه رسیدند که رمز ماندگاری و استمرار انقلاب در گرو پاسداشت شهدا و راه شهیدان است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خاطر نشان کرد:هشت سال دفاع مقدس با اینکه عظیم تر و بزرگتر از جنگ های گذشته تاریخ بوده ولی تمامیت ارضی کشور در این جنگ حفظ شده است.

وی افزود:هشت سال دفاع مقدس پایان یافته ولی آثار آن همچنان باقیست،شهدا با نثار جانشان از ایران اسلامی دفاع کردند و امروز هم با هویت و معنویتشان از کشور دفاع می کنند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد:مقام معظم رهبری فرمودند نگذارید نام،راه و یاد شهدا در جامعه کهنه یا کم رنگ‌شود که در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر با شعار«در راه فتح قله ایم»۵۵برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می کند.

وی بیان کرد:در راستای فرمان اعتلای بسیج که به عنوان نقشه راه ۱۰ساله برای عرصه های نقش آفرین و بیانیه گام دوم انقلاب است بر اساس روز شمار۵۵برنامه توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اجرا می شود.

زارع گفت:برنامه هایی از جمله جشن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)در سطح پایگاه های مقاومت،رژه موتوری در خیابان های اصلی شهر،یادواره شهدای آبروی محله در سطح مساجد شهرستان، زنگ ایثار در سطح مدارس و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را برگزار می کند.

وی تصریح کرد:نشست های روشنگری و بصیرتی،دیدار با ائمه جمعه پلدختر و معمولان،سرکشی از پیشکسوتان جهاد و شهادت،برگزاری مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی،روایتگری نقش زنان در دفاع مقدس،تئاتر های خیابانی با موضوع دفاع مقدس و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خاطر نشان کرد:همایش رزمندگان پشتیبانی جهاد سازندگی،یادواره شهدای مراسم سراسری تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت،اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم،پویش دفاع مقدس توسط گردان های سایبری در فضای مجازی،گرامیداشت روز سرباز،عطرافشانی قبور مطهرشهدا،کارگاههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی میزهای خدمت با موضوع پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در نماز جمعه،حضور بسیجیان و حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین در نمازجمعه،شرکت کارکنان‌،بسیجیان به صورت دسته جمعی در نمازجمعه،سخنران فرماندهان ارتش استان پیش از خطبه نماز جمعه و رزمایش پدافند غیر عامل در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران راویان و افسران جنگ نرم هستند افزود:انتظار داریم رسانه ها سیر و سلوک شهدا را برای مردم بیان کرده که در این راستا بهترین مستند وصیت نامه شهداست.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان بازگو کنند، بیان کرد:علی رغم سیاه نمایی های دشمن در فضای مجازی طی چهل و پنج سال انقلاب انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار