خبرهای داغ:
اکبری خبر داد

تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان به همت حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته وحدت مبلغ ۲میلیون تومان توسط گروه‌های جهادی برای تهیه لوازم التحریر برای خانواده‌های زندانیان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۹۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان به همت حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری را به ما داده است و به طور قطع این خدمتگزاری آثار و برکات فراوانی دارد.

وی افزود: کمک کردن به افرادی که مشکلات مالی دارند و تلاش برای رفع مشکل آنها در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد .

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با بیان اینکه توسط چهار گروه جهادی پایگاه‌های عطیه، حدیث، اسما، پنج تن مبلغ ۲ میلیون تومان برای خرید لوازم التحریر خانواده‌های زندانی جمع‌آوری شد، گفت: هدف از کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان این است که آنها هم بتوانند از نعمت سوادآموزی بهره‌مند شوند و عدم حضور سرپرست خانواده مانع از تحصیل آنها نشود.

وی عنوانکرد: از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی تهیه لباس و لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، تهیه سیسمونی، تهیه چهار کمک جهیزیه، پرداخت اجاره بها، تهیه بسته‌های معیشتی، پرداخت هزینه دارو و... است که طی سال در پایگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار