فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در شهرستان بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس در بهاباد خبر داد و گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۵۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت مجاهدت های رزمندگان دلیر اسلام است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس درس بزرگ آزادگی و ایثار برای همگان است.
وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یک مقطع بی‎بدیل و درخشان در بین ملت ایران است که پیروزی بزرگی را به ارمغان آورد، افزود: دفاع مقدس ما، مکتبی درس آموز و الگو ساز برای کلیه ملت های آزادی خواه و مسلمان جهان است تا با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین و وحدت و انسجام، خواهند توانست بر دشمنان اسلام بویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودکش پیروز گردند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اظهار کرد: ایستادگی جوانان و زرمندگان اسلام در برابر دشمنان در دوران دفاع مقدس برای دنیا این پیام را دارد که ملت ایران با تأسی از آموزه های اسلام و ولایت فقیه هرگز در برابر متجاوزین و مستکبرین سر تسلیم فرود نمی آورند.
وی بیان داشت : یاد و خاطره شهدای گرانقدری که در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند و جانبازان و اسرایی که از آسایش و آرامش خود گذشتند، در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد بود . 
فرهمند با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس باعث احیای هویت ملی ما شد، عنوان کرد: بیان خاطرات و  رشادت‌های رزمندگان اسلام در صحنه های نبرد نابرابر با دشمن بعثی و حامیان اروپایی آنها، عبادت های خالصانه شهداء و ایثارگران، خود سازی های بسیجیان در دل شب های جبهه و امدادهای غیبی، از ضروریات جهاد تبیین برای هدایت نسل جدید و آشنایی آنها با فرهنگ جهاد و شهادت است .   
وی در ادامه مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در بهاباد را چنین برشمرد : فضاسازی سطح شهر و روستاها، عطر افشانی مرقد مطهر شهدا، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه، برگزاری یادواره شهدا، رژه خودرویی، برگزاری مسابقات فرهنگی _ ورزشی، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار و تجلیل از فرزندان معزّز شهدا، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، روایت گری یادگاران دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه اسوه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، حضور حلقه‌های صالحین در نمازجمعه، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، تجلیل از ارکان مساجد فعال شهرستان و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در بهاباد می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار