خبرهای داغ:

۶۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند قیروکارزین توزیع شد

مقارن با هفته دفاع مقدس وآغاز بهار تعلیم وتربیت، مراسم توزیع ۶۰۰ بسته کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۵۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مقارن با هفته دفاع مقدس وآغاز بهار تعلیم وتربیت، مراسم توزیع ۶۰۰ بسته کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم به همت موسسه خیریه کریمه آل طاها و گروه جهادی راه آسمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان قیروکارزین با حضور فرمانده سپاه، مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان در محل آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و شروع سال تحصیلی اظهار داشت: ان شاالله با وفاق و همدلی و وحدت در مسیر خدمت رسانی به مردم و نقش آفرینی برای فتح قله ها بیش از پیش بتوانیم اهتمام داشته باشیم. 

محمد رسول رضایی گفت: بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با روحیه جهادی و دلسوزانه برای دانش آموزان و فرهنگیان نقش خوبی ایفا کرده اند و در این برنامه که با پشتیبانی کمیته امداد و آموزش و پرورش نیز همراه بود با اهدای وسایل آموزشی به دانش آموزان، گام مهمی در جهت تسهیل مسیر کسب  علم و دانش محرومان برداشته شد.

اکبر جعفری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال که بازگشایی مدارس  با آغاز هفته دفاع مقدس و میلاد پیامبراکرم (ص) همراه شده است موجب تقارن مبارکی شده است.

وی گفت: این همزمانی میمون به آن معناست که اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و معادلات جهانی را تغییر دهیم باید بتوانیم دوگانه فرهنگ و میدان را در هم آمیزیم وبا وفاق ویکدلی صحنه علم وعمل را سرحد اعلی پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار