خبرهای داغ:

معاینه و درمان بیش از ۴۳ هزار بیمار در اربعین حسینی از سوی بسیج جامعه پزشکی

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: ۴۳ هزار بیمار در اربعین از سوی بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان درمان شدند.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در برنامه تجلیل از پزشکان و کادر درمان موکب سلامت در اربعین حسینی گفت: امروز در جهت بزرگداشت خدمات بسیج جامعه پزشکی به زوار اربعین حسینی مراسم تقدیری برگزار شد.

او یکی از کارهای مهم در حرکت اربعین را، درمان زائران دانست و افزود: به دلیل حجم زیاد زائر که طی مدت کوتاهی حضور می‌یابند لازم است که بسیج و جامعه پزشکی در کنار و خدمت مردم باشند.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: پزشکان ما داوطلبانه در ۶ جایگاه حضور داشتند؛ عراق، مرز چذابه، مرز شلمچه، ورودی‌های استان و غیره که این کار شبانه روزی در هوای گرم جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی در سالهای اخیر تلاش‌های زیادی را درمناطق محروم انجام داده که نمونه برجسته آن حضور در اربعین است.

سرتیپ شاهوار پور گفت: بیش از ۴۳ هزار بیمار درمان شدند و برخی نیز بیماری زمینه‌ای داشتند و از نگرانی‌های بعدی جلوگیری شد و با تدابیر صورت گرفته در تلاشیم که سازه های دائمی بسازیم زیرا اکثر سازه‌های بهداشتی و درمانی موقت هستند و خدمات آنها نیز ممکن است مطلوبیت کافی به اندازه سازه‌های دائمی را نداشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار