مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان:

مسابقه حفظ سوره ملک با جایزه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی برگزار می‌شود

سید حمیدرضا توحیدی گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با اهدا یک میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال جایزه نقدی نیز در دستور کار مجمع قاریان و حافظان قرار دارد
کد خبر: ۹۶۲۸۸۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت:امار ثبت نام کنندگان در کلاس‌های مختلف و در ترم‌های چهارگانه از سال ۶۹ تاکنون از مرز۱۳۰ هزار نفر گذشت.
سید حمیدرضا توحیدی در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام ترم پاییز مجمع قاریان و حافظان از ۲۸ شهریور ماه آغاز شد و تا ۷ مهر در مراکز ۲۰گانه ادامه خواهد داشت.
توحیدی با اشاره به راه‌اندازی کلاس‌های تفسیر قرآن در مراکز مجمع تاکید کرد: از ترم پاییز کلاس تفسیر قرآن ویژه‌ خواهران در مراکز به صورت رایگان ثبت نام و برگزار می‌شود.
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم با تشکر از استقبال مردم خوب شهر کرمان از محفل انس با قرآن در محل مصلی امام علی ع کرمان گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با اهدا یک میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال جایزه نقدی نیز در دستور کار مجمع قاریان و حافظان قرار دارد و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند در کانال مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ایتا به نشانی

  @majmaeghariyan

عضو شده و در جریان فراخوان و زمان مسابقه قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار