به همت ناحیه مقاومت بسیج کلات انجام شد:

برپایی نمایشگاه اسوه با حضور پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کلات+ عکس

به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات و با حضور پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان، نمایشگاه «اسوه» در محل مصلی صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کلات، به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات و با حضور پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان، نمایشگاه «اسوه» در محل مصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان برپا شد.

بنابراین گزارش؛ در این نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در قالب آلبوم عکس، فیلم، کلیپ، حجاب و عفاف و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

همزمان با برپایی این نمایشگاه، همایشی نیز برگزار شد که طی آن فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرکت کننده در جشنواره به بیان خلاقیت ها و ابتکارات و همچنین موانع و مشکلات پیش روی پایگاه ها و ارائه راهکارهایی برای رفع این موانع پرداختند.

 عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت کننده در این نمایشگاه توسط هیئت ارزیابی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات بررسی و پایگاه های برتر معرفی و سپس به مرحله نمایشگاه‌های استانی راه خواهند یافت.

فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات همراه با مسئولین این شهرستان ضمن بازدید از روند برگزاری این نمایشگاه در جریان فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان نیز قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار