خبرهای داغ:
دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج:

دفاع مقدس ذخیره ماندگار و گنج تمام نشدنی ملت ماست/امروز ایران نماد قدرت منطقه و جهان شده است

سردار مقداد فرمانی گفت: گنبدکاووس یکی از نمادها و نمودهای وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب مختلف می باشد که این افتخاری بر جبین استان گلستان و ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

دفاع مقدس ذخیره ماندگار و گنج تمام نشدنی ملت است/امروز ایران نماد قدرت منطقه و جهان شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار مقداد فرمانی دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج کشور در نماز جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس ضمن تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس گفت: شهرستان گنبدکاووس یکی از نمادها و نمودهای وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب مختلف می باشد که این افتخاری بر جبین استان گلستان و ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: استان گلستان با تقدیم ۶۰۰ و شهرستان گنبدکاووس باتقدیم ۱۷۵ شهید اهل سنت ثابت کرد که هفته دفاع مقدس که ذخیره ماندگار و گنج تمام نشدنی ملت است با جانفشانی ، ایثار و آمیختگی خون همه ی ملت از اقوام و مذاهب رقم خورده است.

فرمانی تصریح کرد:  اصل بنای وحدت که مبنای فکری و اعتقادی مسلمین است با طبقات توحید به هم متصل می شود. اگر می بینید برخی از مسلمین در بلاد مختلف کشتار می شوند و خباثت های از مستکبرین و صهیونیست علیه آنها انجام می شود نشان می دهد که وحدت امت اسلام حول محور سلطان حی لایزال الهی نیاز به تقویت دارد.

دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج عنوان کرد: اراده شیعه و سنی جهت رسیدن به الله ، اعتلای قرآن و روشن شدن چشم مبارک رسول الله است. ثمره وحدت و درآمیختگی خون شیعه و سنی در دفاع مقدس ۳۵ سال عزت و افتخار در دنیا است که کشور اسلامی ایران نماد قدرت منطقه و جهان شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر گروهی از اقوام و اقشار و مذاهب مختلف در ایران اسلامی در دفاع مقدس شرکت نمی کرد و کشاورز ما در کشت زمین خود می ماند ، شمال ایران نسبت به جنوب و شرق کشور نسبت به غرب احساس بی تفاوتی نشان می داد صدام بعثی چه بسا امروز در کشور در حال قهوه نوشیدن بود. اگر هزینه اقتصادی متحمل شدیم و شهید دادیم ولی وحدت ومعنویت و رشدجهانی همه جانبه در دنیا به ما عزت داد.

فرمانی گفت: اثر وحدت و ایستادگی امروز در غزه قهرمان نمایان است که با سرلوحه قرار دادن یک آیه حسبناالله و نعم الوکیل اسرائیل را با آن همه امکانات کلافه کرده است. وقتی یک آیه قرآن می تواند این اندازه سبب اقتدار و عزت بشود عمل به آیات الهی در کشور اسلامی که در امنیت و آرامش است تصور کنید چه اندازه به ما عزت و افتخار خواهد داد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: آیات الهی هیچگاه فردی به اعتصام به حبل الله دعوت نکرده و این فرمان را گروهی و جمعی به مسلمین ابلاغ می کند. مانند اتحاد در دفاع مقدس اگر قومی از اقوام مختلف در عمل به وعتصموا به حبل الله جمیعا حاضر نشود قطعا هم خود ضرر میکند و هم جمع مسلمین را که به سمت هدف نهایی توحید در حرکت است از سرعت تحقق به عزت نهایی کاسته خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار