حیات انقلاب اسلامی به نشر ارزش‌های دفاع مقدس بستگی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس با صدور پیامی صمن تبریک این هفته گفت: حیات انقلاب اسلامی به نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس بستگی دارد.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳

حیات انقلاب اسلامی به نشر ارزش‌های دفاع مقدس بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، متن پیام سرهنگ مهدی حسن زاده به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم.
بزرگداشت هفته دفاع مقدس صرفا نه به عنوان یک بزرگداشت بلکه یادآوری خاطرات مربوط به چهار دهه پیش به عنوان محملی برای بارور ساختن جریان و مرامی است که حالا دیگر به شالوده اساسی نظام و کشور تبدیل شده است.
امروز همه می‌دانند دوران هشت سال دفاع مقدس، فقط یک برخورد نظامی نبود بلکه برخورد دشمنان انقلاب اسلامی با آرمان‌های ملت بزرگ ایران بود که شکل گرفت.
تاریخ ارزشمند دفاع مقدس بخشی افتخارآفرین از تاریخ طولانی ملت ماست که البته دشمنان سعی دارند این بخش ارزشمند را سیاه و منفی جلوه داده، حتی الامکان این مقطع پرافتخار را از ذهن و قلب ملت محو کنند و با ایجاد گسست فرهنگی و تاریخی نسل‌های جوان و سرزنده کشور ما را به سمت بی‌هویتی سوق دهند.
اما هیچ ملتی در جهان، سلحشوری‌های خود را برای حفظ و صیانت از هویت و شرف خود فراموش نمی‌کند.
امروز ملت بزرگ ایران به واسطه پایبندی به ارزش‌های شریف انسانی توانسته است هویت و عزت خود را در کوران انواع تهاجمات فرهنگی، ضد فرهنگی، نظامی و ... به خوبی حفظ کند.
در شرایط حاضر، حیات انقلاب اسلامی به نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس بستگی دارد و این دو در واقع لازم و ملزوم یکدیگرند و بنابراین حفظ ارزش‌های دفاع مقدس همان حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
اینجانب این هفته سرافراز را به خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان بسیجیان و تک تک جامعه اسلامی تبریک عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق می‌نمایم.
سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار