فرمانده سپاه استان زنجان:

وحدت و همدلی نیروهای مسلح خنثی کننده توطئه های دشمنان است 

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۶۲۸۹۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

وحدت و همدلی نیروهای مسلح خنثی کننده توطئه های دشمنان است 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،سردار جهانبخش کرمی در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع)  اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه ابرقدرتها که در راس آنها آمریکای جنایتکار بود برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه نبرد شد.

 وی افزود: ترور، تخریب، انفجار و شهادت بزرگان دینی، نظامی، سیاسی و نخبگان کشور، ایجاد ناامنی در تمام نقاط کشور ایجاد درگیری‌های مرزی، تحرکات دریایی، زمینی از جمله اقدامات جنایتکارانه آنها بود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: با حضور قدرتمندانه مردم و رهبری حکیمانه امام راحل همه توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی شد و طبق فرموده امام راحل همه مردم ایران پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: ابر قدرت‌ها که منافع خود را در ایران در خطر دیدند به همین صدام جنایتکار را با تمام تجهیزات خطرناک و پیشرفته برای حمله به جمهوری اسلامی آماده کردند.

سردار کرمی بیان کرد:امام راحل به دولت برای آماده باش در مقابل حملات صدام و همچنین پاک سازی مناطق مرزی از دست تروریست هادستور آماده باش صادر کرد با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران نوپا بود و هیچ وسیله و سلاحی نداشت اما نیروهای مسلح دوشادوش مردم با تمام قدرت آماده مقابله با جنگ تمام عیار شدند.

فرمانده سپاه استان زنجان بیان کرد:سازمان‌های بین‌المللی دست ابرقدرت‌ها بود و هیچ اقدامی و موضع گیری علیه آمریکا انجام نمی‌داد و جنگ تحمیلی جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود.

این مسئول با بیان اینکه وحدت و همدلی نیروهای مسلح خنثی کننده توطئه های دشمنان است گفت:با همدلی، همراهی نیروهای مسلح دوشادوش همدیگر و رهبری حکیمانه امام راحل در این جنگ تحمیلی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی با سربلندی و افتخار به پیروزی رسیدیم و ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها شکسته شد.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبری خرمشهرها در پیش است و باید همواره آمادگی دفاع از مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران را داشته باشیم و شیعه و سنی در یک سنگر با پیروی از قرآن و پیامبر (ص) مقابل دشمنان ایستادگی و از مرزهای جمهوری اسلامی فاع می‌کنند و تمام توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد. 

فاطمه عسگری 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار