همزمان با هفته دفاع مقدس:

اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه شاخص با شعار «در راه فتح قله ایم» در خلیل آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ برنامه شاخص با شعار «در راه فتح قله ایم» در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۲۹۱۱۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد سرهنگ حسن مقدم در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تبریک  هفته وحدت اعلام کرد:  دراین هفته در مجموع 250 برنامه وبصورت خاص 20 برنامه شاخص با شعار «در راه فتح قله ایم» برگزار می شود که حضور آحاد مردم و خدمت گذاران دولت بر شکوه مراسم می افزاید.

وی همچنین با اشاره به تقارن هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی  با هفته‌ی شکوهمند دفاع مقدس، افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلیل آباد  با تنوع و خلاقیت و تاثیرگذاری بیشتری در میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان برگزار شود.

مقدم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام‌نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی است که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد بیان کرد: نواختن زنگ ایثار و شهادت، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار با امام  جمعه، برگزاری یادواره شهدا با توجه به  برگزاری کنگره ملی 1222 شهید ترشیز کهن  در سال جاری، اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، نشست‌های سیاسی و عقیدتی و بصیرتی، همایش تجلیل از زنان بسیجی فعال محلات، برگزاری رزمایش ، نشست جهاد تبیین و کارگاه‌های آموزشی و علمی و هنری، همایش خاکریز جهاد فرزندآوری، برگزاری جشن به مناسبت هفته وحدت ،اردوهای جهادی، و برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اهم این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون فداکاری‌ و از جان گذشتگی شهدای والامقام و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستیم و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به بهانه سالگشت شروع جنگ تحمیلی می‌تواند یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

مقدم بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید تاکید کرد و افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به فرموده رهبر انقلاب، برگ زرین و گنجینه‌ای تمام‌نشدنی از رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع از انقلاب اسلامی است که باید آن را حفظ و به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد تصریح کرد: آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس، جوانان را در برابر دشمنان مصون می‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار