خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛

رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" با حضور ۵۰ خوشنویس برتر استان برگزار شد+تصویر

رویداد حضوری نویسی خوشنویسی با حضور ۵۰ خوشنویس برتر استان برگزار شد+تصویر
حسین برجی از برگزاری رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" با حضور ۵۰ خوشنویس برتر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۲۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

رویداد

قزوین_به گزارش بسیج، حسین برجی در جریان برگزاری رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" بیان کرد: مجموعه برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین با سه هدف مهم انتقال تاریخ و پیشینه ارزشمند و گهربار شهر قزوین به نسل جدید، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی شکل گرفت.

رویداد

وی افزود: برنامه‌های متعدد و متنوعی با محوریت هفته فرهنگی قزوین پیش بینی و اجرا شد که از جمله آن رویداد "حضورس نویسی خوشنویسی" بود.

رویداد

معاون شهردار قزوین تصریح کرد: یکی از افتخارات شهر قزوین، انتخاب این شهر به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران است زیرا قزوین مهد هنر خوشنویسی بوده، همچنین زادگاه و محل رشد و پرورش هنرمندان خوشنویس برجسته و فرهیخته‌ بسیاری می‌باشد. 

رویداد

وی عنوان کرد: رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" با همکاری انجمن خوشنویسان استان و با حضور ۵۰ هنرمند خوشنویس برتر قزوینی برگزار شد و آثاری با مضامین هفته فرهنگی و هویت تاریخی شهر قزوین به نگارش درآمد.

رویداد

برجی خاطرنشان کرد: آثار خوشنویسی توسط داوران این رویداد مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.

رویداد

وی تاکید کرد: همچنین در کنار رویداد "حضوری نویسی خوشنویسی" مجموعه نمایشگاهی از آثار ۱۳ خوشنویس برتر استان در قالب موضوعات غدیر و همچنین اشعار و احادیث مرتبط با امام علی(ع) به نمایش درآمد تا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد. 

رویداد

این مسوول در پایان یادآور شد: امیدواریم رویدادهایی از این قبیل به شکل مستمر در طول سال برگزار شود تا شهروندان عزیز قزوینی و به ویژه نسل جوان و نوجوان امروزی با پیشینه تاریخی شهر قزوین و هنر فاخر خوشنویسی بیش از پیش آشنا شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار