خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بروجرد نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بروجرد نواخته شد
در دومین روز از هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بروجرد با حضور مسئولان بروجرد نواخته شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۷۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،  صبح امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان شهرستان بروجرد در دبیرستان دوره دوم دخترانه فرزانگان و شهرستان نواخته شد.

زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بروجرد نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در این مراسم با بیان اینکه حفظ حجاب در سنگر مدرسه دشمن را ناامید می‌کند گفت: حجاب فرهنگی است که در جامعه اسلامی ما باید رعایت شود و نسل جوان و دانش آموزان که  مورد هدف دشمن است. با حفظ حجاب به وصیت شهدای عزیزی که این انقلاب اسلامی به برکت خون آنها است عمل کنند. 

وی با اشاره به رسالت معلمان  در راستای تعلیم و تربیت بیان کرد: وظیفه معلمان فقط تدریس نیست، بلکه آموزش در کنار پرورش است و آموزش فرهنگ، اخلاق و انسانیت مهم‌ترین درسی است که معلمان و مربیان می‌توانند به دانش‌آموزان بدهند تا نقاط قوت آنها و همچنین استعداد هایشان در مدرسه تقویت و شکوفا شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: همه‌ی کادر آموزشی مدارس باید دانش آموزان را به شیوه درست هدایت کنند، چون اینها امانت الهی در دستان شما هستند و باید در قبال آنها احساس مسئولیت کنید

وی افزود دشمن برای انحراف عقاید جوانان ما تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسد اما    جوانان عزیز ما باید هر کدام یک افسر فرهنگی برای نظام باشند و در راه علم آموزی آینده کشور را رقم بزنند.


در ادامه مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت، فرماندار شهرستان بروجرد، مسلم مرادی با بیان اینکه کشورما پناهگاه مظلومان عالم است گفت: دانش آموزان ملت‌ما باید یاد شهدا و همه‌ی کسانی که برای کشور و نظام از جان خود گذشتند را گرامی بدارند.

زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بروجرد نواخته شد

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در هر شرایطی نام و یاد خدا را فراموش نکنند. مسئولان آموزش و پرورش ظرفیت های شهرستان بروجرد از جمله کارخانه تولید خودر و پارچه، داروسازی و صنایع غذایی را به دانش آموزان نشان دهند. 


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار