خبرهای داغ:
معاون آموزش و پرورش استان لرستان در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت شهرستان بروجرد:

آموزش و پرورش در دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز، معلم و مربی فرهنگی تقدیم کرده است

آموزش و پرورش در دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز، معلم و مربی فرهنگی تقدیم کرده است
معاون آموزش و پرورش استان لرستان در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت شهرستان بروجرد گفت: آموزش و پرورش کشور در دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز، معلم و مربی فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۰۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، منصور بازگیر معاون آموزش و پرورش استان لرستان صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت با اشاره به اینکه ملت ایران، ملتی شجاع است بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است که ایرانیان شجاع هستند و در کنار این شجاعت  رشادت و اخلاق شهیدان  را باید بعنوان الگو برای دانش آموزان تبیین کرد. 

وی با اشاره به اوج عبودیت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اضافه کرد: رزمندگان  ما در دفاع مقدس  مخلصانه  در راه خدا از کشور دفاع کردند ،  و به سبب ایمان محکمی که داشتند از همدیگر  برای شهادت سبقت می‌گرفتند.

وی گفت: رزمندگان در سخت ترین شرایط  جنگ صبر را پیشه قرار دادند و دم نزدند و چون خدا را ناظر خود می‌دیدند  شرایط و سختی جنگ را متحمل می شدند و نظام جمهوری اسلامی به لطف خدا و خون شهدا به پیروزی رسید و این  رشادت ها و از خود گذشتگی  شهیدان بایستی به طور کامل   برای نسل جوان تبیین کرد. 

بازگیر با بیان اینکه  آموزش و پرورش  با تقدیم  ۳۶ هزار دانش آموز،معلم،مربی فرهنگی در سراسر کشور تصریح  کرد: از ۳۶ هزار شهید دانش آموز  هزار و  ۹۴۰  تا از این عزیزان دختر و ۵ هزار معلم و مربی فرهنگی شهید بودند  در حالی که  آنها نظامی نبودند اما با شجاعت  پای انقلاب اسلامی ایستادند، همانطوری که در جبهه و دفاع مقدس  پای انقلاب و نظام و کشور ایستادند امروز هم  در سنگر مدرسه  همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار