افتتاح نمایشگاه عکس در خاش

به همت پایگاه فاطمه الزهرا(س) حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش نمایشگاه عکس دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افتتاح شد .
کد خبر: ۹۶۲۹۴۲۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش،  فاطمه شهنوازی، فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا(س) حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای پاسداشت روزهای حماسه و رشادت‌های رزمندگان جان بر کف اسلام در دوران دفاع مقدس، نمایشگاه عکس در محل پایگاه فاطمه الزهرا س شهرستان خاش برگزار گردید.

 

 

شهنوازی اظهار داشت: این نمایشگاه توسط بسیجیان فعال در راستای تکریم و گرامیداشت ایثار و فداکاری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در محل پایگاه فاطمه الزهرا س حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش انجام شد.

 

وی افزود: دفاع مقدس، حماسه‌ای پرافتخار در تاریخ ایران است که هشت سال از عمر ملت ایران را به خود اختصاص داد. این جنگ تحمیلی که از سوی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی تحمیل شد، نه تنها به شکست دشمن انجامید، بلکه منجر به رشد و بالندگی همه جانبه ملت ایران گردید. در

 

فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا(س) حوزه کوثر سپاه شهرستانتصریح کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور خاطرات بسیاری در اذهان مردم ایران است خاطراتی که رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی یک ملت و سرزمین دارد .

 

 

وی در پایان هدف از ایجاد نمایشگاه موضوعی کتاب که نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه دارد را؛ آشنایی اعضا با بسیج، اهداف بسیج، چرایی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار