خبرهای داغ:
هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی را بیمه کرد

آغاز رزمایش رهروان شهدایی چهار در کهن شهر شوشتر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از آغاز رزمایش رهروان شهدایی چهار به مناسبت هفته دفاع مقدس دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۰۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درشوشتر ودرهفته دفاع مقدس به منظور تکریم وتفقد از خانواده معظم شهدا وایثارگران عزیز، مرحله چهارم رزمایش رهروان شهدایی چهار با دیدار از خانواده شهید حمودی نژاد در شوشتر آغاز شد.

سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا ومجاهداتهای مخلصانه آنها امروز در بالاترین  سطح امنیت خود قرار دارد.

وی تصریح کرد:دشمن بعثی عراق به خیال خود میتواند ایران عزیز را مانند زمان پهلوی که حیات خلوت استکبار جهانی بود تصرف کند، ولی هیچ گاه درذهن وافکار صدام این مسئله تداعی نشده بود که جوانان ومردم ایران اسلامی همچون در سال ۵۷ پشت رهبر وکشور خود هستند.

شریعتی پور گفت: خون شهدا کشورمان را بیمه کرد وتوانست واژه جهادوشهادت را در بطن جامعه پیاده سازی کند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا به معنی واقعی کلمه از خود ایثار وازخودگذشتگی نشان دادند که فرزندان وعزیزانشان را در جهت پشتیبانی از اسلام وانقلاب به جبهه ها اعزام کردند و فرزندانشان خون سرخ خود را به پای آرمانشان که اسلام بود به زمین ریخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر اظهار کرد: هفته  دفاع مقدس بهترین بهانه برای تکریم از خانواده معظم شهدا می باشد که در این مرحله بیش از ۲۰۰ خانواده‌ شهید دفاع مقدس،مدافع حرم  به همت پایگاههای مقاومت وکانون های اقشاری  دیدار بعمل خواهد آمد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار