فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار مطرح کرد:

رمز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اخلاص و عمل صالح بود+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گفت: اخلاص و عمل صالح، رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود و این وحدت و یکپارچگی مردم در برابر قدرت‌های پوشالی همچنان ادامه دارد. 
کد خبر: ۹۶۲۹۸۲۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گلبهار، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گلبهار، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و نواختن زنگ مهر و ایثار با حضور قاسم پور، فرماندار شهرستان، امامی راد، نماینده مردم شهرستان های گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شهرهای گلبهار و گلمکان، اعضای شورای تامین و شورای اداری در مدرسه پسرانه «بهروزنیا»  شهرستان گلبهار برگزار شد. 

سرهنگ ابوالقاسم پوررضا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار در این مراسم اظهار کرد: اخلاص و عمل صالح، رمز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و این وحدت و یکپارچگی مردم در برابر قدرت‌های پوشالی همچنان ادامه دارد. 

وی، تصریح کرد: عنایت‌های الهی مقتدرانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نعمت وجود مردمی مومن و ولایتمدار باعث شده که نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و امروز این اقتدار و صلابت ما مرهون خون پاک شهدا و حماسه سازی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

در ادامه این مراسم، ابراهیم قاسم پور، فرماندار شهرستان گلبهار به همراه حسین امامی راد، فرزند شهید و نماینده مردم شهرستان های گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید را نواختند و دانش آموزان شهرستان گلبهار سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدا  به رسم یادبود با هدایایی تجلیل و تقدیر شد.
خبرنگار/ وکیلی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار