خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک:

دشمن از معرفی الگوها به جامعه و نسل‌های آینده هراس دارد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمن از معرفی الگوها به جامعه و نسل‌های آینده هراس دارد و ما نیز در همین راستا باید برای معرفی الگوها سنگ تمام بگذاریم.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۳۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، یادواره شهید مدافع حرم، دانشجوی شهید احمد حاجیوند الیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط دفتر بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک در منزل این شهید والامقام برگزار شد که حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه، سرهنگ سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رؤسای دانشگاه‌ها و جمعی از دانشجویان در این یادواره حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان اندیمشک با تأکید بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا افزود: خانواده شهدا بستر و ظرفیت ارزشمندی هستند و از دامان مادران و آغوش پدران شهدایی تربیت می‌شوند که در جامعه نورافشانی می‌کنند و به آسمان پر می‌کشند.

وی با بیان اینکه شهر به واسطه تشییع پیکر مطهر شهدا معطر می‌شود و نام شهدا ما را به یاد رشادت، غیرت و شجاعت مقدس می‌اندازد تصریح کرد: در روز قیامت می‌بینیم که شهدا چقدر منزلت فاخر و عظیم دارند و پیش خداوند سبحان، عزیز هستند.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس از شهدا، رزمندگان و مجاهدان راه خدا ضربه و سیلی خوردند تا عزت، ناموس و شرف این سرزمین حفظ شود.

وی نهاد خانواده را از بسترهای شهیدساز و مجاهدساز برشمرد و بیان کرد: یکی از بزرگترین راهبردهای دشمنان، نفوذ در خانواده‌ها در جهت بمباران و نابودی آنها است.

امام جمعه اندیمشک با تأکید بر ضرورت معرفی الگوهای ماندگار خاطرنشان کرد: دشمن از معرفی الگوها به جامعه و نسل‌های آینده هراس دارد و ما نیز در همین راستا باید برای معرفی الگوها سنگ تمام بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار