خبرهای داغ:
در راستای پیش اجلاسیه ۱۵هزار شهید استان فارس برگزار شد:

یادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین+عکس

یادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین با حضور خانواده شهدا، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهید، حاج اصغر آسیابانی راوی برجسته کشوری و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مخلتف مردم در شهر مبارک آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۳۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین با حضور خانواده شهدا، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهید، حاج اصغر آسیابانی راوی برجسته کشوری و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مخلتف مردم در شهر مبارک آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی، فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم با قدردانی از برپایی این یادواره باشکوه و تبریک ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بر اساس آیه شریفه “الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا” بهترین واژه ای که برازنده مقام شهید و مردان خدا است، واژه استقامت است. هر کسی که راه خدا را در پیش گرفت بایستی اهل استقامت شود.

 رضایی افزود: امشب همه آمده ایم در برابر کسانی که واژه استقامت را انتخاب کردند زانو بزنیم و از آن‌ها حاجت بگیریم، هر کس بتواند وجود خودش را تا زنده است به واژه استقامت به تمام معنا در ظاهر و در باطن مزین کند او می تواند مستجاب الدعوه باشد. شهید این کار را کرده و کسی که می‌خواهد راه شهید را در پیش بگیرد بایستی واژه استقامت را به تمام معنا در وجود خودش نهادینه کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام وصیت نامه های شهدا را بررسی کرده اند و کلیدی ترین توصیه شهدای عزیز ما در سرتاسر ایران اسلامی این است که مدافع امامت و ولایت باشید. مادامی که نگاه ما به کلام رهبر جامعه باشد، راه را گم نخواهیم .

 در ادامه این مراسم حاج اصغر آسیابانی راوی برجسته کشوری ییرامون جانفشانی شهدا در 8 سال دفاع مقدس به روایت گری پرداخت و اظهار داشت: شهدا کم کسانی نبودند که از زندگی، خانه، خانواده و از تمامی داشته های خود گذشتند تا وطن و اهداف انقلاب و اسلام پابرجای بماند.

وی گفت: اگر صدام یک جو غیرت داشت روی نیروهای مسلمان ایران شیمیایی نمی زد و او حتی به نیروهای خودش هم رحم نکرد. ما آثار شیمیایی را نچشیده ایم و به خانه یک جانباز شیمیایی نرفته ایم تا ببینیم وقتی وارد حیاطش می شوی بیش از 16 تا کپسول اکسیژن قد و نیم قد گذاشته شده است که اگر یک ساعت اکسیژن به این جانباز نرسد تمام می کند.

آسیابانی تصریح کرد: چهل و چهار سال با اقتدار پرچم ایران در بلندای جهان در حال درخشیدن است و این مدیون قطره قطره خون شهداست؛ مدیون قطره قطره دلتنگی های مادران شهدای گمنام هستیم.

یادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین+عکس

 

یادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین+عکس

 

یادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین+عکسیادواره باشکوه ۱۹ شهید آسمانی شهر مبارک آباد قیروکارزین+عکس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار