خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام زمانی موسوی:

دفاع مقدس یکی از فتوحات انقلاب اسلامی ایران بود

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: دفاع مقدس یکی از فتوحات انقلاب اسلامی ایران است که به برکت انقلاب اسلامی و آموزه‌های دین مبین اسلام برای بشر عزت، اقتدار و بالندگی را به ارمغان دارد.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۶۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
دفاع مقدس یکی از فتوحات انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید روح‌الله زمانی موسوی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز فتوحات فراوان و برکات متعدد برای ایران عزیز اسلامی ‌و‌ البته برای پیرامون خود و در افق بالاتر در آینده و برای عالم و دنیا منشأ برکات و فتوحات فراوانی خواهد بود.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از همین فتوحات است که به برکت انقلاب اسلامی و آموزه‌های دین مبین اسلام برای بشر عزت، اقتدار و بالندگی را به ارمغان دارد و این فتوحات در سایه پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی ایران محقق شده که نشان از دلاورمردی همه عزیزانی که دراین مسیر آمدند جانبازی کردند رشادت و شهامت از خود نشان دادند و به شهادت رسیدند تا ایران اسلامی در اوج قدرت بماند .

امام جمعه تویسرکان با اشاره به هدف انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مصداق امربه معروف و نهی از منکر در منطقه است و انقلاب اسلامی ایران مصداق معروفی بود در مقابل منکر بزرگ عالم، آمریکای جنایتکار و‌ ایادی او در منطقه، به ویژه اسرائیل غاصب و جنایتکار و این مسیر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این مسیر نباید دچار سستی و نگرانی شد چراکه شما در مسیر درست قرار دارید و به فرمایش مقام معظم رهبری در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید و باید با قدرت و اراده قوی و باایمانی سرشار از معنویت گام بردارید چراکه زمان سستی، کوتاهی و ترک فعل نیست.

زمانی موسوی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی گفت: شما سبزپوشان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیجیان دلاور و مسئولین باید هرچه در توان دارید برای اعتلای انقلاب اسلامی بکار ببرید و همه در مسیر افزایش سرمایه‌های اجتماعی کوشا باشیم؛ امروز انقلاب اسلامی به توان و قدرت شما بیشتر از گذشته نیاز دارد .

وی با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه توسط همه اقشار به خصوص جوانان گفت: امروز باید امید را دل مردم ایجاد کنیم برای مردمی که تحت بمباران خبری و رسانه‌های معاند و برخی غافلان در درون کشور قرار دارند و قدری دچار ناامیدی شده‌اند چراکه دستاوردهای نظام را ندیده و نشنیده‌اند بنابراین امروز ما باید با اخلاق حسنه و با کار، حرکت و تلاش شبانه روزی امید مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار