برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز در زاهدان 

تقدیر از ۱۲ سرباز برتر هم زمان با روز سرباز در سپاه سلمان انجام شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۳۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

سرهنگ پاسدار حسینعلی محمد قاسمی، مسئول سرمایه انسانی پایور سپاه سلمان استان گفت : روز چهارم مهر و پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به‌ نام‌ روز سرباز نام‌ گذاری شده است .

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری( حفظه الله) درباره خدمت مقدس سربازی افزود :هم زمان با روز سرباز و پیرو منویات معظم له،برای فرهنگ سازی و خوشایند سازی خدمت سربازی در این روز برنامه های متنوعی در سطح سپاه سلمان برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

محمدقاسمی با بیان اینکه این برنامه ها در سراسر استان برنامه هایی شایسته و متناسب با روحیات سربازی است ،تصریح کرد :برنامه گرامیداشت روز سرباز،به صورت نمادین در سپاه وستاد سپاه سلمان برگزار می شود .

 

وی خاطرنشان کرد:در این برنامه نمادین از دوازده نفر از سربازان که بهترین عملکرد را در کار گروههای مختلف داشتند تجلیل خواهد شد.

 

مسئول سرمایه انسانی پایور سپاه سلمان استان یادآور شد : در کنار این تجلیل از دونفر کارکنان ساعی که متناسب با امورات سربازی انجام وظیفه می کنند نیز تقدیر خواهدشد.

 

وی با اشاره به برنامه های متنوع و شاد متناسب با روحیات سربازان در روز سرباز اذعان داشت : در این روز کل سربازان استان را از امورات خدماتی و نگهبانی معاف کردیم و یک برنامه شاد در نواحی مقاومت، رده ها ،در سطح سپاه سلمان بخصوص خود سپاه سلمان امروز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار