ریاست محترم آموزش وپرورش عنبرآباد

غزه و لبنان امتداد خط دفاع مقدس است

ارمبین گفت:امتداد خط دفاع مقدس خودمان را در غزه و لبنان شاهدیم و استقامت مردم با همه تهاجمی که به آنهاست خود، بشارت پیروزی را می دهد.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۲۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

 به مناسبت هفته دفاع به همت پایگاه مقاومت سوده یادواره خانگی شهید یحیی حسینی از شهدای 8سال دفاع مقدس  در منزل پدر این شهید والامقام با حضور ریاست محترم اداره آموزش و  خواهران حوزه مقاومت الزهرا سلام، خادمین الشهداو جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت سوده برگزار شد.

ریاست محترم آموزش وپرورش عنبرآباد ضمن تاکید براهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وصیت نامه این شهیدان را دستور العمل و شیوه نامه زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: به برکت خون پاک شهدا برخلاف آن چه که دشمنان ایران فکر می کردند هر روز شاهد رشد و ارتقای پیشرفت در همه عرصه های کشور هستیم.

وی افزود: یادواره شهدای خانگی فرصتی است تا ضمن اینکه نسل جوان را با سیره شهدا آشنا می کنیم بتوانیم با حضور در منزل خانواده شهید تجدید بیعت با آرمانهای شهدا داشته باشیم.

وی  ادامه داد: امتداد خط دفاع مقدس خودمان را در غزه و لبنان شاهدیم و استقامت مردم با همه تهاجمی که به آنهاست خود، بشارت پیروزی را می دهد.

ارمبین  اظهار داشت: هرچه در لبنان، فشار، بیشتر می شود موج آوارگی صهیونیست ها هم بیشتر شده و این رژیم را به زانو درمی‌آورد و انشاالله این روند به فروپاشی این رژیم ختم می شود.

وی از جوانان   خواست تحت تاثیر عوامل داخلی دشمن قرار نگیرند و فریب آنها را نخورند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار