پیام تسلیت جامعه ورزش در پی شهادت پیشوای مقاومت سید حسن نصرالله

جامعه ورزش کشور با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۰۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای رسماً از شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل خود در حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت طی روز گذشته خبر داد.

به همین مناسبت سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی این شهادت را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

پیام تسلیت جامعه ورزش در پی شهادت پیشوای مقاومت سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله بعد از 30 سال مجاهدت در راه دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی و ایستادگی مقابل جبهه استکبار سرانجام به آرزوی خود رسید و شربت شیرین شهادت را سرکشید تا در کنار یاران شهید خود بر سر سفره سید و سالار آزادگان جهان آرام گیرد.

پیوند قلبی این سید عزیز و مردم شریف ایران آنچنان محکم و ناگسستنی بود که اکنون ملت ما خود را صاحب عزای اصلی می‌دانند و دل‌هایشان در غم این فقدان بزرگ می‌سوزد.

شهادت، پاداش سال‌ها مجاهدت این سید بزرگوار بود و مرگی جز شهادت به دست شقی‌ترین افراد روی زمین، برای او انتظار نمی‌رفت؛ رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله را به آرزوی خود رساند، اما با این اقدام نابودی خود را بیش از پیش نزدیک کرد.

باند تروریست صهیونیستی به خیال خام خود می‌تواند با ترور فرماندهان مقاومت، ریشه آنان را نابود کند و با خیال آسوده اهدافش را تحقق ببخشد، اما این سگان وحشی که بویی از انسانیت نبرده‌اند نمی‌دانند فرماندهان مقاومت در قلب‌ها تکثیر می‌شوند و اگر یکی را شهید کنند، ده‌ها فرمانده دیگر خواهد رویید تا سرانجام رژیم صهیونیستی به نیستی برسد.

در این زمان‌های جانگداز و در غم فقدان نصرالله عزیز، بیش از همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (دام ظله العالی) هستیم تا هر آنچه ایشان صلاح می‌دانند بدون چون و چرا به اجرا بگذاریم و در این مسیر هیچ هراسی از درگیری با سگان ترسوی صهیونیستی نداریم.

در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل عزیز حزب الله، آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و تمام فرماندهان مستحکم نظامی ایران و تمام جبهه مقاومت داریم و بعنوان جامعه ورزش خواهیم کوشید ندای مظلومیت مظلومان و ایستادگی در برابر زورگویان جهان را به گوش تمام جهانیان برسانیم.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار