تقدیر از فرماندهان گردان های امام علی(ع) همزمان با هفته دفاع مقدس

به همت نمایندگی ولی فقیه یگان امنیتی ویژه شهدا سپاه امام رضا(ع) و به مناسبت هفته دفاع مقدس، از تلاش و زحمات فرماندهان و بسیجیان  گردان های امام علی(ع) این یگان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۱۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت های دلیرمردان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، نمایندهٔ ولی فقیه یگان امنیتی ویژه شهدا سپاه امام رضا(ع) به همراه فرمانده این یگان به صورت سرزده با حضور در محل استقرار گردان های امام علی(ع)، با اعطای احکام مسئولیت و تقدیرنامه، از فرماندهان و بسیجیان فعال در ماموریت های محوله به گردان، تجلیل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نسب در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بسیجیان گردان های امام علی(ع) رزمندگان خط مقدم مبارزه با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و لیدرهای فتنه‌گران هستند، گفت: حقیقتا بسیجیان در حوادث اخیر من جمله فتنه زن، زندگی، آزادی جانانه در مقابل اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت جامعه ایستادگی و از جان و مال خویش هزینه کردند تا لحظه ای از آرامش مردم کاسته نشود و ضربه ای برپیکره اسلام و جامعه اسلامی وارد نشود.
وی با اشاره به شهادت تعدادی از بسیجیان مخلص و جان بر کف گردان های امام علی(ع) در فتنه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: ما قدردان رشادت های این بسیجیان و خدمتگزار خانواده هایشان هستیم که بدون شک این توفیق باعث افتخار و سربلندی ماست.
نماینده ولی فقیه یگان امنیتی ویژه شهدا سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه بسیجیان باید نسبت به مسائل روز جامعه بصیرت و اشراف سیاسی داشته باشند، اضافه کرد: فرماندهان حتما بصیرت افزایی مستمر را برای نیروهای خود در دستور کار قرار بدهند تا این عزیزان با اطلاعات و دانش به روز بتوانند تحولات ملی و بین المللی را رصد و با هوشیاری تمام از هرگونه تهدید جلوگیری کنند.
حجت الاسلام هاشمی نسب ابراز امیدواری کرد و گفت: بسیجیان از اول انقلاب پشیبان ولایت فقیه بوده و در سخت ترین شرایط جامعه هم با راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب پای کار نظام و انقلاب هستند تا انشاءالله پرچم این انقلاب را به دست امام زمان(عج) بسپارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار