خبرهای داغ:

دیدار نماینده مردم نهاوند در مجلس با آزاده و برادرشهید

همدان-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مسئول بسیج رسانه نهاوند با حاج اسد سیف آزاده، برادرشهید، رزمنده و جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۳۱۹۰۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
دیدار نماینده مردم نهاوند در مجلس با آزاده و برادرشهید

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نثاری نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند و جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حاج اسد سیف آزاده و جانباز۵۵ درصد جنگ تحمیلی و عضو خانواده‌های شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ایثارگران جانبازان و خانواده شهدا را سرمایه اصلی انقلاب اسلامی دانست.

 نثاری گفت: جانبازان شهیدان زنده و یادگاران ۸ سال دوران دفاع مقدس هستند تا راه را به مانشان دهند، من در مقابل عظمت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرتعظیم فرود می‌آورم و خود را مدیون حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس می‌دانم.

وی در پایان افزود: من نماینده ۱۸۵هزارنفر جمعیت شهرستان نهاوند هستم و خود را تا آخرین نفس پایبند به میثاقی که با آنها  بستم می‌دانم و برای سربلندی تمام مردم حوزه انتخابیه خود ازهیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار