خبرهای داغ:

تجمع رامشیری ها در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله و حمایت از جبهه‌ مقاومت 

تجمع رامشیری ها در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله و حمایت از جبهه‌ مقاومت 
بعداز نماز مغرب وعشاء جمعی ازمردم شهرستان رامشیر با اجتماع درمسجد امام (ره)این شهر،جنایت رژیم صهیونیستی دربه شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان رامحکوم و حمایت خو درا از جبهه مقاومت اعلام کردند.
کد خبر: ۹۶۳۲۴۴۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر : در این اجتماع مردم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه ای و یا حسین(ع) سرداده و با مردم غزه و لبنان همدردی کردند.

سرگرد پاسدار صابر عسکرزاده فرمانده سپاه رامشیر در این مراسم در سخنرانی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) و سردار شهید عباس نیلفروشان و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: شهید سید حسن نصرالله مانند شهید حاج قاسم مکتب ساز است که بارها برای دفاع از مظلومان جنگید و با اقدام های جهادگرانه خود به استکبار ضربه زد.

عسکر زاده افزود: شهید سیدحسن نصرالله آماده و دنبال شهادت بود و به بالاترین مقام یعنی دیدار پروردگار رسید.

وی اظهار کرد: خون شهیدان مقاومت باعث اتحاد و انسجام هرچه بیشتر جبهه و محور مقاومت می شود و به شهادت رساندن شهید نصرالله نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی دارد.

وی افزود: به طور یقین نیروهای حزب الله و جبهه مقاومت در زمان مناسب پاسخ جنایات صهیون های کودک کش را می دهند و یقین بدانند پیروزی با جبهه مقاومت و حق است.

فرمانده سپاه رامشیر اشاره کرد: نقل از سردار شهید حاج احمد کاظمی که دشمن تا یک حدی به تجهیزات نظامی خود می بالند اما در جبهه ما وجبهه مقاومت شهدا درس آموخته مکتب امام حسین(ع) و آغوششان برای شهادت باز است.

 حجت الاسلام محمد بنوان گفت : راه این شهید بزرگوار روشن و مقتدر ادامه خواهد داشت و خون پاک این اسطوره مقاومت، عزم مجاهدان راه خدا را برای پیمودن مسیر پر افتخار و پیروز مقاومت مصمم تر می کند.


وی اظهار کرد: راه شهدا ادامه دارد و خون و سلاح شهیدان بر زمین نمی ماند و اکنون نیز با لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب پرچمدار جبهه مقاومت در جهان، در کنار ملت مظلوم غزه و لبنان خواهیم بود و این یک واجب عینی است.

در این مراسم با حضور امام جمعه رامشیر، فرماندار رامشیر ومسئولین و بزرگان ، عشایر و مردم ولایتمدار رامشیر با مداحی اهل بیت (علیهم السلام) سید حسین هاشمی نیا و قرائت قرآن کریم توسط حجت الاسلام معین بستام اجرا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار