در استان مازندران صورت گرفت:

نشست تخصصی و هم اندیشی رفع موانع تولید

این نشست تخصصی با حضور دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا بهمراه مدیران کل کار ، بهزیستی ، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای ، صندوق بازنشستگی فولاد، صندوق بازنشستگی کشوری ، بانک رفاه کارگران ، بانک توسعه تعاون ، بیمه عشایری و روستایی ، شرکت شهرک های صنعتی ، مدیریت درمان استان و شرکای کارگری و کارفرمایی مازندران برگزار گردید .
کد خبر: ۹۶۳۲۴۵۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این نشست ضمن گرامی داشت شهید سید مقاومت سید حسن نصرالله با اشاره به جنایت های رژیم گفت: دشمن مثل همیشه نشان داد اصلا مرد میدان نبرد نیست و جامعه مردمی مظلوم هدف تیرهای ناجوانمردانه آنها است.

دکتر اله بداشتی  در ادامه گفت : مدیری که امروز دارد به مردم خدمت می کند مدیری دلسوز و عاشق خدمت است .

 همچنین ایشان در ادامه گفتند کارگران چه در زمان انقلاب و چه هم اکنون چه در حوزه جنگ اقتصادی و ۸ سال دفاع مقدس پای کار نظام بودند ؛ که اگر مدیران و کارفرمایان برای کارگران تمام سرمایه خود را بدهند جبران این موضوع نیست

وی در ادامه گفت:حرکت رو به رشد تولید در کشور را ناشی از تقویت روحیه بسیجی دانست و تلاش دشمنان را در سنگ اندازی به قطار پیشرفت دولت بی حاصل عنوان کرد.

وی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه، دسیسه های جدید دشمن را ناشی از خشم آنان نسبت به حرکت رو به جلوی کشود ذکر کرد.

اله بداشتی در ادامه با اشاره به رفع موانع تولید خاطرنشان کرد بسیج خود را مکلف به حمایت از تولید دانسته و در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی در واحدهای تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال تلاش جدی و وافر می‌نماید،

اله بداشتی در قسمت پایانی این جلسه به حرکت درآمدن چرخ های تولید و جلوگیری از رکود را لازمه جهش تولید دانست و افزود: رفع موانع تولید موضوع اولویت داری است که بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دنبال می کند. بر این اساس با بازدیدهای میدانی و بررسی مشکلات و موانع تولید تصمیمات لازم برای برون رفت از مشکلات اتخاذ می شود.

خاطر نشان می‌شود در این نشست تخصصی حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا بهمراه مدیران کل کار ،  بهزیستی ، تامین اجتماعی،  فنی و حرفه ای ، صندوق بازنشستگی فولاد،  صندوق بازنشستگی کشوری ، بانک رفاه کارگران ، بانک توسعه تعاون ، بیمه عشایری و روستایی ، شرکت شهرک های صنعتی ، مدیریت درمان استان و شرکای کارگری و کارفرمایی مازندران نیز حضور داشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار