خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن:

بانوان نخبه و بسیجی وزارتخانه‌ها به پایگاه و جریان اصلی مطالبه‌گری آگاهانه حقوق زنان در فرآیند پیشرفت کشور تبدیل خواهند شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: بانوان نخبه و بسیجی وزارتخانه‌ها ان‌شاءالله در آینده نزدیک به پایگاه و جریان اصلی مطالبه‌گری آگاهانه حقوق زنان در فرآیند پیشرفت کشور تبدیل خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۴۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «اصغری» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن طی سخنانی در دوره راه سعادت سازمان بسیج صنعت و معدن، اظهار کرد: زمانی که صهیونیست‌ها ۳۲ سال پیش سید عباس موسوی دبیر کل وقت حزب الله را ترور کردند، برخی تصور می‌کردند مسیر جریان مقاومت با مشکل مواجه شود، اما دیدیم که این جریان روز به روز قوی‌تر از گذشته شد.

وی افزود: تجربه تاریخی نشان داد که تا ستمگری و اِشغال وجود دارد، جریان مقاومت هم وجود دارد و با آن مقابله می‌کند.

اصغری با بیان اینکه زنان ایران اسلامی در تاریخ بیش از چهار دهه گذشته، نقشی اثرگذار و بسیار مهم در پیشرفت کشور داشته‌اند، گفت: نقش زنان در پیشرفت ایران اسلامی باید مستندسازی شود.

مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن با بیان اینکه امروز نقش زنان در پیشرفت کشور به عنوان یک عامل اصلی نگریسته می‌شود، خطاب به حاضرین در مراسم گفت: از شما استدعا دارم الگو‌های خوب را در مجموعه‌هایتان را شناسایی و آنها را سازماندهی کنید.  

اصغری افزود: نشست ۲۵۰ نفره امروز با حضور هسته اولیه نخبگان وزارتخانه‌ها برگزار می‌شود و نشست‌های بعدی نیز در قالب مجازی انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن ادامه داد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک، بانوان نخبه و بسیجی وزارتخانه‌ها به پایگاه و جریان اصلی مطالبه‌گری آگاهانه حقوق زنان در فرآیند پیشرفت کشور تبدیل خواهند شد.

اصغری خاطرنشان کرد: بسیاری از مطالبات بر زمین مانده، می‌تواند از سوی بانوان بسیجی وزارتخانه‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار