مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی؛

اجتماع بزرگ دانش آموزی در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای محکومیت شهادت فرماندهان مقاومت به دست مستکبرین عالم، اجتماع بزرگ دانش آموزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۵۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

جهانگیر اسلام‌پرست، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیح در ارومیه گفت:در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونستی وبمباران مناطق مسکونی لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب لبنان تجمع اعتراضی دانش آموزان پسر فردا در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در روزهای پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله در مدارس  آذربایجان غربی تجمع اعتراضی نسبت به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

این مسئول افزود:  شهادت این اسوه‌ مقاومت و ایثار، بار دیگر یادآور زندگانی پاک و پرتلاش ایشان در مسیر دفاع از ارزش‌ها و مقدسات اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم است. انسان‌های والا، با گام‌های استوار و قلب‌های مطمئن در راه حقیقت و عدالت پای می‌گذارند و با شهادت خویش، چراغی بر افروخته‌تر از همیشه در دل‌های مومنان و اندیشمندان بر جای می‌گذارند.

اسلام پرست ادامه داد: همچنین شهادت این انسان بزرگ و مجاهد نستوه، ضایعه‌ای عظیم برای جامعه مقاومت و تمامی آزادگان جهان به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ تجمع اعتراضی دانش آموزان فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار