خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان؛

مولدسازی، بهترین منبع درآمدِ پایدار برای تأمین هزینه های مساجد است

مولدسازی، بهترین منبع درآمدِ پایدار برای تأمین هزینه های مساجد است
رحمانی گفت: بهترین منبع درآمدِ پایدار برای تأمین هزینه های مساجد، مولدسازی از طریق احداث واحدهای تجاری است.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۶۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

 

قزوین_به گزارش بسیج، نشست خبری با موضوع وقف و رسانه در اداره اوقاف شهرستان تاکستان برگزار شد. محمدرضا رحمانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان دراین نشست خبری در جمع خبرنگاران، طرح شمیم خدمت را به عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: دغدغه‌مندی برای توانمندسازی و توجه به اشتغال امری مقدس و ارزشمند است.

وی افزود: ایده «شمیم خدمت» از فرمایشات رهبر معظم انقلاب می باشد که فرمودند؛ «با کارهای کوچک و اعتبارات کم هم می‌توان شغل ایجاد کرد» و این طرح در بقعه آقا سید علی شارینی اجرایی شده است.

رحمانی با بیان اینکه این طرح شامل سه بخش آموزش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال می باشد اظهار کرد: این طرح همچنین بستری برای عرضه محصولات و توانمندی های افراد می باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه مساجد برای تداوم حیات خود، به ویژه در شهرها و ایفای نقشی که از آن انتظار می رود، نیازمند پشتوانه های مالی مستقل هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان یادآور شد: از طرفی مساجد برای تأمین هزینه های جاری مربوط به آب، برق، گاز، تعمیرات، خادم، امام جماعت، برگزاری مراسمهای مذهبی، واعظ و سخنرانی، اطعام فقرا و مؤمنین در مسجد، تعلیم علوم و معارف دینی به جوانان و مانند آن، نیاز به منابع درآمدی پایدار دارد.

وی عنوان کرد: بهترین منبع درآمدِ پایدار برای تأمین هزینه های مساجد، مولدسازی از طریق احداث واحدهای تجاری است.

رحمانی تصریح کرد: این پروژه عمرانی در مسجد حجتی شهرستان تاکستان در مساحت ۵۵۰ متر مربع با هدف ایجاد مجتمع تجاری و همچنین درمانگاه خیریه کنار مجتمع تجاری اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار